IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 15 juni 2010

Nog eentje...




Nog een berichtje over de Engeland-tuinreis....tja;alles was even mooi....
Dit is  het landhuis; Coughton Court ; het oudste deel van het huis is uit 1409!
Het is in Tudorstijl gebouwd.
De verschillende tuinkamers zijn prachtig en lopen over in  landschapstuinen...
Deze tuinkamer was voornamelijk met paarse, donkerrode en grijsbladerige planten en bloemen...

die grote paarse uien- alliums waren schitterend!

En wat dacht je van deze perken met blauwe regen en pioenen...!


Overal doorkijkjes...

mooie beelden,

ommuurde tuinen

Vanaf de toren genomen....

En IN de toren van die prachtige ramen met HEEL oud glas...
         

11 opmerkingen:

Anna zei

het is nog steeds genieten hoor!
je verveeld me nog steeds niet...
wat een pracht allemaal!
jammer dat wij nooit op vakantie gaan, want engeland staat bovenaan mijn lijstje...Gr.

willy zei

Van mij mag je zo weer op reis gaan. Prachtige logjes en de foto's geven een heerlijke Engelse sfeer weer.
Groetjes

Jenny Schouten Short zei

These are beautiful photos. The lavender colors are so beautiful in the wisteria and the other shots. Greetings from Zeeland!

Pierelantijntjes zei

echt zo ontzettend mooi. Lijkt me geweldig om dit in het echt te zien.
Groetjes van Ester

Home and Lifestyle zei

Dit is toch niet de laatste post over Engeland? Dat zou jammer zijn, want wat een prachtige foto's!! Vooral de foto's met de alliums en de blauwe regen zijn zóó mooi!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat een schitterende tuinenreis! Ik denk dat ik in de toekomst ook maar eens zo'n reis moet maken.

Fijne dag!

Lieve groet, Madelief

Oma Nijn's Country Huis zei

wat een heerlijke post,deze tuin lijkt erg op Sissinghurst,die is zo mooi,moet je beslist een keer heen,en het Churcil huis.
groetjes Greet

Ingrid DeVilliers zei

Oh Fleur what beautiful gardens! Your photographs are lovely....I love England! Thanks for the lovely post!
Ixx

Jacoba zei

Fleur, dit is allemaal wel heel perfect, he?! Ik vond jouw eigen tuin veel gezelliger .....
Groeten,
Jacoba

Elisabeth zei

Prachtige foto's, heb al even in landleven gekeken of er nog een reisje instaat... Groetjes Elisabeth

Musje zei

Schitterend,ow ooit wil ik ook weer naar Engeland,maar of Bart zin heeft in een tuinen reisje,denk het niet,ik ben toen bij de cottage van Beatrix Potter geweest,ook zo mooi met de wilde bloemen ervoor,lieve groet Joke.