IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 12 februari 2011

een beetje oma...



Deze week heb ik samen met mijn oudste dochter haar nieuwe poesje opgehaald.
Zij woont sinds een maand uit huis en dan is zo'n kitten erg gezellig in huis.
Wat een schatjes allemaal; de meesten Noorse boskatjes en sommigen half noorse BK.
Die van haar dus half= dus ook goedkoper- want ze zijn nogal prijzig...
Ik had er bijna zelf ook eentje meegenomen...maar tja; ik weet niet wat onze eigen poes Jara daar van vindt.


  Een kluwen katjes op een hoop


    Deze zou je toch zo meenemen!!!


Rollend op de guppies!



Dit poesje is het geworden- een lapjeskat- ze weegt 1200 gr en heet nu MILA.
Dus ik ben nu een beeeetje oma...

    

16 opmerkingen:

Inka en André. zei

Wat een scheetjes,prachtig,hoor,heel veel geluk met de diertjes,gaat vast en zeker lukken met zoveel moois,fijn weekend,xxx.


Mooie foto’s,hoor

Antonia zei

Zo zou ik nu ook wel oma willen worden. Wat een poepie is Mila! Fijn weekend gewenst, groetjes Anja

Musje zei

Oh het zijn stuk voor stuk dotjes zeg enne ik zou zeggen,oma gefeliciteerd met Mila haha,echt geweldig,wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

Willy zei

Dat is een leuk huisgenootje voor je dochter. Leuk foto's.
Fijn weekend, groetjes

Home and Lifestyle zei

Gezellig voor je dochter dat Mila nu bij haar komt wonen! Tja...als je die snoesjes ziet, zou je er inderdaad zo één mee naar huis willen nemen!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Star zei

Beautiful kittens Fleur. I remember when my cats were kittens and I know how busy you are and what fun you are having.

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat leuk om samen met je dochter een kat uit te zoeken voor in haar nieuwe huis! Wat zien ze er lief uit. Het lijkt mij nog moeilijk om een keuze te maken.

Wat een mooie dochter heb je trouwens!

Lieve groet & een gezellig weekend!

Madelief

Fluitenkruid zei

Ik wil ze allemaal wel hebben, erg he?

Saskia zei

Wat een dotje, leuk een klein beetje oma. Je zou ze inderdaad meteen allemaal meenemen. Maar onze Moppie is nogal een keizerin en zou ook geen ander accepteren denk ik.
Groetjes Saskia

Jacoba zei

Zulke mooie duidelijke foto's weer, en zulke grappige situaties. Poezen zijn heerlijk. Wij hadden er twee hier, nu paraderen de buurtpoezen hier rond en vangen muizen.
In Utrecht heb ik ooit een kattententoonstelling bezocht: de noorse boskat vond ik de mooiste! Er zijn zoveel soorten katten, het was grappig om te zien.
Geniet van allemaal!
Net als Fluitenkruid zou ik ze ook allemaal wel even willen komen ophalen ... Heerlijk! Die snuitjes alleen al!

It's me zei

Wat een schatje.....lieffff.........❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.....

Jotili zei

Wat een schatje!
Volgende week verwacht ik van onze Maine Coon Maddy een nestje. Zo spannend.
Fijn weekend,
Corien.

Mapi zei

Hallo Fleur
Wat een lieve poesjes echt dotjes.
Leuk hoor zo'n nieuwe huisgenoot.
Je dochter straalt !
Ook leuk en lief dat je even bij mij langs bent geweest.
Mila vind ik een mooie naam .....trouwens 'Oma' ook .
Lieve groet
Mapi

La Maison en Wonderboom zei

Jammer dat ik niet goed ben in sokjes breien.

Groetjes
Hermine

Trudy zei

Wat een schatjes! Wij hebben zelf vroeger twee perzen gehad, maar tot ons verdriet moesten we ze uit huis plaatsen vanwege longproblemen. Gelukkig was er een heel lief stel dat ging samenwonen die hen een tehuis bood. Maar het blijft leuk te zien hoe schattig ook deze noorse boskatten zijn!!

De Rode Klaver zei

hoi!
ja daar smelt je toch van, zulke beestjes... onze katten zijn al iets van 17 en 14 jaar oud, maar het blijft genieten... en wat heerlijk hè, dat de sneeuwklokjes weer bloeien! groetjes, esmeralda