IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 8 februari 2011

het lijkt wel lente

 O zeg; het leek vandaag wel een beetje lente in de polder...
Zonnetje scheen naar binnen...en ik wil dan wel even naar buiten!
 Blauwe lucht , bijna geen wind ( heerlijk na die stormen in de polder)

 Schapen ook lekker buiten

 De sneeuwklokjes beginnen nu echt open te gaan!

 Jara in haar boom op de uitkijk...

 Ons oudste omakipje( 8 jaar) lekker in het zonnetje\

Jara natuurlijk ook IN DE ZON.

Maar de 2 duifjes houden haar wel goed in de gaten!

Voor je het weet zit die poes weer bij ons in de boom!

15 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Hoi Fleur, wat is het heerlijk bij jullie in de polder. Wij komen net van de fiets af en hebben een tijdje op een bankje in de zon ook van weilanden en futen in het water zitten genieten. Wat is Jara toch een mooierd.
groetjes Jannet

Jenny Schouten Short zei

fleur, these are beautiful photos. I am glad to see the evidence of spring in the flowers. Any lambs yet? I love your cat.
xo jenny

Home and Lifestyle zei

Het was vandaag inderdaad heerlijk...een dag met een lente-randje!! Wat mooi dat al die sneeuwklokjes al uit beginnen te komen!

Lieve groet, Ingrid

La Maison en Wonderboom zei

Zo heerlijk vandaag en jij hebt het prachtig vast gelegd Fleur.
Ik heb ook genoten en zelf ook even in de zon gezeten.

Groeten
Hermine

Antonia zei

Heerlijke dag vandaag, we genieten er allemaal van!!!
Groetjes Anja

Willy zei

Het is zeker lente, dat kan niet anders na het zien van al deze prachtige foto's.
Groetjes

wilmi zei

ja wat was het lekker he? Genieten!
En wat een prachtige poes is Jara toch!

Jotili zei

Weer prachtige foto's Fleur.

Mapi zei

Wat een stalende foto's.
Hier word je toch helemaal blij van.
Bedankt Fleur.
Fijne week
Mapi

Mapi zei

Sorry, ik bedoelde natuurlijk stralende foto's......

Jacoba zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jacoba zei

Hoi Fleur,
Ik geniet van je foto's en de verhalen erbij.
Wat je reactie op mijn blog betreft: ik begrijp absoluut niet waar het over gaat want ik heb recent niets ondernomen.
Toen ik vorig jaar begon met bloggen kwam het FriendConnect langs en toen heb ik de eerste volgers toegevoegd aan 'friends', maar ik heb nooit gesnapt wat de functie ervan was. Misschien is het iets dat nu geactiveerd wordt op de 'achtergrond'???!!! Ik begrijp er niets van ...
Groeten,
Jacoba

jojoco zei

Wat een mooie kat zeg! Het is net een leeuw zo in het zonnetje!

Vlijtig Liesje zei

Heerlijk die lente plaatjes! Ik heb deze week mijn eerste sneeuwklokjes gezien.

aukjesatelier zei

Prachtige lenteplaatjes!
Wat is de zon al warm he?