IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 5 februari 2011

delfsblauw en rommeltjes

Voor een oud grijs deurtje staat een kastje met rommeltjes.
soms met dit, soms met dat...nu met delfsblauw,een keulse pot met blauwe druifjes, mijn oude babyschoentjes, oude waskijpers, en ....

 oude pijpekoppen, die ik soms in de tuin vind....ze rookten wat af in de polder en bij het slootje springen vielen ze vaak uit de zakken....





oja...de lichtjes hangen er nog omdat het soms nog zo donker is in huis....en ze geven nog zo gezellig licht!
 ernaast de kast met het oud boerenbont servies, die ik samen  bij het huis heb gekregen....

 de delfblauwe tegels met kinderspelletjes....

 
FIJN Weekend!!!

17 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een gezellig hoekje!

Groetjes,
Margriet

Inka en André. zei

Wauw,mooi hoekje hoor,het hartje is schattig en,het deurtje met slinger.
Leuk dat je af en toe pijpen in de grond vind,heel bijzonder evenals de kast die jullie bij het huis kregen met het servies.

Fijn weekend,xxx.

Dorothé zei

Prachtige tegeltjes heb je en wat een gezellige hoekjes. Fijn weekend.

Kom Achterom zei

oooh mooi je kast vind ik super!! en de tegeltjes! wauw.
wat heb je toch een sfeervol huis!
fijn windjewaaiweekend
Yolanda

Antonia zei

Wat een supermooi hoekje zo, helemaal mijn kleur! Best bijzonder dat je een hele pijp gevonden hebt. Zelf heb ik ook een glaasje vol met bodemschatten maar alleen stukken en scherven hoor. Fijn weekend gewenst, groetjes Anja

Musje zei

Prachtige foto`s heb je gemaakt van je hoekje,genieten is dat om te rommelen in huis en er weer een nieuw hoekje van te maken,wat een lieve schoentjes had je,ik had lakschoentjes in het zwart,maar bij ons thuis werd alles door gegeven aan mensen die het konden gebruiken,dus helaas weinig van mijzelf,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat je je babyschoentjes nog hebt en het is ook nog eens een schattig model!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Hoi fleur,

Wat een gezellig hoekje! Leuk idee om de blauwe druifjes in de Keulse Pot te doen. Ik zie dat jij je lichtjes ook nog hebt hangen. Bij mij hangen ze ook nog om de spiegel. Ik vind het nog steeds te donker om ze weg te halen!

Een heel gezellig weekend!

Lieve groet, Madelief

Franse Lelie zei

Wat een leuk hoekje zo voor dat luik,mooie kleur! En schattig die blauwe druifjes in de keulse pot, en de lampjes...'n heerlijk hoekje!

It's me zei

Wat een mooi hoekje Fleur!! leuk gedaan zo !! liefs fijne avond van mij.....

Jotili zei

Wat een ontzettend gezellig hoekje heb je daarvan gemaakt.

Willy zei

Wat een leuk hoekje heb je gecreëerd.
Heerlijk licht en voorjaarsachtig, lief die kleine schoentjes en leuke vondst die pijpenkoppen. Wat zijn die tegeltjes ook leuk.
Leuk cadeau bij je huis, dat hoor je niet vaak.
Fijne zondag, groetjes

Fluitenkruid zei

We moeten het binnen nog maar even gezellig maken en dat is jou goed gelukt. Het zal wel onstuimig zijn bij jullie aan het water maar ook wel spannend denk ik. Fijne zondag!

Angelika zei

Wat een sfeervol hoekje zeg!
Je foto's zijn erg inspirerend.

Roelien zei

Wat een prachtige foto's weer....die pijpen en die tegeltjes zijn prachtig!

Fijn weekend nog en bedankt voor je link naar het stukjebijbeetje-blog, inderdaad: een mooie!

Saskia zei

Wat een gezellig hoekje zeg. Schitterend.
Groetjes Saskia

Snuffel Atelier De Warme Stal zei

Oh, wat een super mooie Blogger site heb jij! Ik heb zelf De Warme Stal opgezet daar schrijf ik ook af en toe iets, maar met een heel andere opzet en doel. Je woont heerlijk daar! heel fijne foto', s ik kom voortaan regelmatig even een luchtje bij je scheppen hoor. Maar ik moet je wel iets opbiechten(en respectjes doorgeven); Ik had een fotootje van je opgeslage die van de keulse pot emt bolletjes, pijpenkoppen en babyschoentjes, die had ik als verfrissertje bij mijn foto's op hyves gezet, om te zien of ik hem als voorjaars achtergrond kon gebruiken, ter bemoediging van mensen die de winter zo lang en koud vinden. Ik kreeg er veel respectjes op en heb dus eerlijk verteld dat de foto's van jouw Blog komen, wie weet levert het je nog een paar volgers op. Mij in elk geval! Haha! Groetjes en fijne dagen en alle goeds voor 2012! Heleen