IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 24 maart 2011

beauties and beasts

 Op de kinderboerderij lopen de prachtigste beesten rond.
In het lentezonnetje zijn ze helemaal op z'n mooist.

 Ik ben hier de Baas !!!!- Laat hij alle andere haantjes luidkeels horen.

 In de lente moet deze haan  natuurlijk zijn best doen om de hennen te imponeren!

Kijk mij eens!!!

 Ach...het vrouwtje krijgt er dorst van- dat hanige gedoe ook van die mannen!!!

 Er lopen nog meer mannen rond.....met wapperende veren  en feestelijk gekleurd...

 Kalkoenenvrouwtjes vinden dit prachtig!


 He - Chickie!!!

 Deze witte pauweman pronkt met zijn veren voor ieder kippetje dat langs loopt!




                                         Hij is prachtig!!


12 opmerkingen:

Willy zei

Prachtige foto's heb je gemaakt. Ik geef die pauw groot gelijk dat ie zo zit te pronken.
Groetjes

Home and Lifestyle zei

Ohhh...geweldig! Dit zijn super mooie foto's! Dieren roepen bij mij altijd verwondering op, kijk maar eens naar de veren van een pauw...zo mooi!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Geke zei

O die Pauw!!!! wat maak jij prachtige foto's. Goed fototoestel ook zeker ;-)

Star zei

They are all beautiful, aren't they! I've never seen a white peacock before though.

Ans zei

Hallo

Schitterende foto's.
Echt lente-achtig.
En die witte pauw mag terecht trots zijn.
Echt genieten hier.

Groetjes Ans

Fluitenkruid zei

Prachtige foto's heb je ervan gemaakt!

Mapi zei

Die witte pauw, wat een plaatje !
Ik geloof dat iedereen daar voor gevallen is als ik dat zo teruglees.
Fijne vrijdag
Liefs
Mapi

De Merle zei

Wat een prachtige foto's en grappige tekst. Ik zit dit samen met mijn dochter van 7 te lezen en wij besluiten om straks naar de kinderboerderij te gaan....!
Wat een blogje inspirerend kan zijn.
Groetjes,
Karin ---De Merle--- ;)

Oma Nijn's Country Huis zei

de kinderboerderij is er dus niet alleen voor de kleintjes, de grote kinderen gaan er ook graag heen.en je ziet wel, er komen hele mooie foto's uit,prachtig zijn ze,

groetjes oma nijn

Cindy at her Country Home zei

Wat is het wederom altijd genieten bij je op de blog, heb alles bijgelezen en verliefd op alle diertjes! Wat een prachtige foto's ook van je banner, lieve zucht alsof ik daar heerlijk aan de waterkant zit op een kleedje... ben nog even aan het genieten bij je, lieve lentegroeten van Cindy x

aukjesatelier zei

Nou, om in te lijsten zou ik zeggen, zo mooi ;)

La Maison en Wonderboom zei

Adembenemend mooi!!

Liefs
Hermine