IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 17 maart 2011

mila

 Dit is Mila- de kitten van mijn dochter.
Ze is nu ongeveer 4 maanden. Haar moeder is een Noorseboskat.
We zijn benieuwd of ze nog langer haar gaat krijgen..
 Mijn dochter woont sinds een paar maanden op zichzelf en dan is zo'n kameraadje wel gezellig!
Ze noemt haar weleens;
ZWAAN KLEEF AAN,
want ze loopt overal achter haar aan en het liefst zit ze op  schoot
of nog liever in haar nek of onder haar kin!!!



En ze boft maar met zo'n leuk huisje!  ( mijn dochter natuurlijk, maar ook de poes!)

11 opmerkingen:

Jotili zei

Wat een schatje....

La Maison en Wonderboom zei

Wat een dot.
En je dochter boft zeker met zo'n mooi huisje.

Lieve groet
Hermine

Home and Lifestyle zei

Wat een snoepie zeg en wat leuk dat ze zo aanhankelijk is!

En je dochter...wat woont ze mooi, ik mocht willen dat ik van die mooie deuren in mijn woonkamer had zitten!

Lieve groet, Ingrid

Star zei

I think she will have long hair. She is very pretty. I like her name.

Saskia zei

Wat een mooie kat, mijn collega heeft een Siberische Boskat. Die heeft ook zo'n schitterende vacht en is ook zo lief.
Groetjes Saskia

Mapi zei

Snoesepoes !

Liefs
Mapi

Fluitenkruid zei

Wat een mooierd, lief dat ze zo aanhankelijk is..

@nne zei

ik herinner me nog de foto's dat jullie haar huisje een verfbeurt gaven. het is echt heel gezellig geworden, en zo'n zijdezacht poesje in huis, maar het helemaal af! liefs, @nne

Boekenstek zei

Goedenavond,
Wat een leuke blog zeg. Ik ben net volger geworden. Zou ik in je bloglist mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
Ik hoor het graag. Groeten, Pleun

Cottage Garden zei

Milla is so sweet! Look at those whiskers!!

Jeanne
x

vrouw Hommel zei

Wat een enorme lange snorharen, wat een plaatje om te zien.
groet