IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 2 maart 2011

je zal toch maar....

 Je zal toch maar de hele middag op een kussentje in de zon kunnen liggen!..........


 Af en toe even je wassen en je haren kammen,

 daar krijg je wel dorst van, dus even wat drinken...

 Heeee; wat zit er nu weer in mijn drinkbakje??? Is dat om op te eten???

Nou ik drink maar gewoon verder.......zal mijn baasje erwel ingedaan hebben?,,

 En inderdaad;  buiten was een bloem van  de helleborus afgebroken...

En die is veel te mooi om weg te gooien; is ze niet prachtig?

20 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Wat genieten zeg!! zit even lekker bij jou door je raam van het uitzicht te genieten! wauw wat lijkt me dat een zalig! en je helleboris is echt een plaatje poes trouwens ook.
Fijne dag
Yolanda

Patricia zei

Wat een heerlijkheid!!!

kienkele zei

Heerlijk leventje hebben ze he, die poeskes! Hier liggen er op dit moment ook twee languit in de vensterbank van de serre, te genieten van de zon! En meneer en mevrouw Merel trippelen bij de vijver om een bad te nemen, ik denk dat het voorjaar er aan komt!
Fijne dag, groet, Tineke

Home and Lifestyle zei

Ik krijg er bijna de neiging van om zelf ook even in het zonnetje in de vensterbank te gaan liggen hi hi...wat een leven!

Lieve groet, Ingrid

Franse Lelie zei

Wat een heerlijk plekje...en mooi je helleborus zo! lieve groetjes

Jotili zei

Een heerlijk kattenbeest heb je!
Wat kunnn die toch heerlijk genieten hè.
Onze Maddy heeft mij ook een rooie poes gegeven. Rosie werd gisteren 2 weken - genieten!

Corine zei

Hij/zij heeft het goed voor elkaar! En dan ook nog verwend worden met een mooie bloem! Er is iemand heel gek met 'm!
Groeten, Corine(THUIS)

@nne zei

Wat een prachtig poezebeest ... die verdient dan ook een allermooi drinkbakje ... met helleborus. Liefs, @nne

Saskia zei

Volgens mij is het altijd genieten op dat plekje ook als mens, wat een uitzicht zeg. Fantastisch,
groetjes Saskia

Angelika zei

Prachtige foto's ....maar is helborus niet giftig?

Anna zei

wat een heerlijk leventje zeg!!!
ik word er bijna een betje jaloers op...;o)
prachtige foto's, lekker genieten daar!!!
LG.

Star zei

Your little lion is so beautiful!

Stina zei

wat een prachtige bloem!!!

aukjesatelier zei

Wat hebben katten toch ook een heerlijk leven he?
De bloem is ZEKER zonde om weg te gooien! prachtig :D

It's me zei

Mooi die bloem !! en wat een heerlijk katteleven heeft ie !! ...liefs van mij...xxx...

Fluitenkruid zei

Laat mij aub in het hiernamaals een kat zijn met zo'n heerlijke vensterbank :-)

Ans zei

Hallo

Je kent me nog niet,maar ik volg je al enige tijd.
Wat woon je schitterend,zeg.
Ik dacht...ik zal ook eventjes schrijven,dus bij deze.
Echt een mooi en uitnodigend Blog,heb je.
Mijn complimenten.

Groetjes Ans

~*~ saskia ~*~ zei

Ik ben helemaal klaar voor de lente! Zeker zo na jouw mooie post, Fleur.
Alvast een fijn weekend xxxx

Mapi zei

Oh wat ziet dat er lief en gezellig uit !
Vandaag schijnt de zon ook weer zo heerlijk door de ramen.
Fijne en zonnige dagen gewenst
Liefs
Mapi

Oma Nijn's Country Huis zei

lief hoor,wat zijn het toch een gezellige beesten,je uitzicht is prachtig,en dat raam van glas en lood,daar heb ik nog wel een plaatsje voor hoor.

fijne zondag oma nijn