IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 2 mei 2011

20 jaar........en ZELLUF DOEN!!!!!






Vandaag is onze oudste jarig; 20 jaar alweer!
Ons oudste kind, dat van ons door haar komst VADER EN MOEDER maakte- een GEZIN!
Ze woont nu al sinds een paar maanden in haar eigen huis- en wat gaat dat GOED; met gemak doet ze het huishouden, regelt ze alle zaken, kookt, wast, strijkt, werkt, gaat uit tot diep in de nacht- zonder dat ik het meemaak....of op haar lig te wachten snachts....
Maar dat wil je toch het liefst als ouder./ Dat ze zelfstandig worden en op eigen benen staan?
En voor je het weet is het zover;
De eigenwijze kleuter, die haar ,door mij in de haast aangetrokken schoenen, weer uitdeed en riep
OHHH- NOU moet ik het weer helemaal ZELLUF DOEN!!!
Want dat wilde ze altijd al; ZELLUF DOEN! (en dat zegt ze nog steeds als ik me er teveel meebemoei!)
En dat doet ze nu ook allemaal  en wat zijn we trots op haar!!!!!
                                         LIEVERD; GEFELICITEERD!!!!!

13 opmerkingen:

Betsie zei

Ochhh, dat ken ik helemaal,....onze jongste zoon zei ook altijd,"dat doe ikke selluf wel", en inderdaad, hij deed alles zelf, zelfs op 6 jarige leeftijd plakte hij al de lekke band van zijn fietsje!!!

Wat een mooi blog heb je!!!

quilting Jeannet zei

( nog een keer, Grrr) Gefeliciteerd met je dochter Fleur, leuk om een berichtje van je te lezen op mijn blog! Weet je dat ik nog aan je gedacht hebt? ik moet woensdag naar Delft, via Schipluiden, en dan kom ik vast langs jou in één van die schattige huisjes aan de vaart, dus als je iemand verwoed ziet zwaaien....dan ben ik het!


groetjes, jeannet

wilmi zei

OOh.. ook gefeliciteerd hoor!!
Wat een prachtig mooie meid en wat kei leuk dat ze al zo zelfstandig is. (als ik dat zo zie.. wow, ik was met net 19 jaar al GETROUWD!!)
Het moet je als moeder van zo'n kanjer vast een giga-trots gevoel geven, dat kan niet anders!
En zo hoort het ook denk ik..
Fijne week
Lekker genieten buiten ;)
groetjes,
Wilmi

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Gefeliciteerd met je mooie stoere dochter. Wat fijn dat ze al zo zelfstandig is !
Groet Thea

Ans zei

Van Harte Gefeliciteerd met je dochter.
Leuk,hoor...dat stoere.
Ze durft wel.

En de foto in de keuken is ook erg leuk.

Ja,kleine kinderen worden groot.

Groetjes Ans

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd!!! Wat een herkenbaar verhaal...het op eigen benen staan. Wat een lef om van de Euromast af te gaan, helemaal super! Geniet van deze dag, lieve groet
PS wat ziet je tuin er weer mooi uit!!

Jotili zei

Gefeliciteerd mams... met je stoere meid!

Corine zei

Gefeliciteerd met deze krachtige dochter! Stoere meid, dat abseilen...vreselijk! Petje af hoor!
Groeten, Corine(THUIS)

Antonia zei

Fleur, heel hartelijk gefeliciteerd met de 20ste verjaardag van je prachtige en stoere dochter! Groetjes Anja

Geke zei

Gefeliciteerd Fleur! Heerlijk he dat je zo kan genieten van je kids.
Groetjes,
Geke

Fluitenkruid zei

Gefeliciteerd en was je blij dat ze weer beneden was?

Mapi zei

Gefeliciteerd met zo'n geweldige dochter.
Je zal wel trots op haar zijn.
Liefs
Mapi

Oma Nijn's Country Huis zei

van harte hoor,,,ja het gaat heel snel,mijn dochter zat met 20 j. in Canada voor een jaar,en dan zijn ze ook heel snel volwassen.en nu is ze of word ze(8mei)44j.wat word ik dan alweer oud!!!!!!!boe.

groetjes oma nijn