IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 28 mei 2011

kopje thee?

 Het lijkt vandaag wel herfst!
Dus dan nemen we maar gezellig binnen een kopje thee...

               Ik steek een kaarsje aan....

   Pak mijn mandje katoen en haakwerkjes...

 En ik ga verder met nog wat vierkantjes haken ( Granny Squares)
Ik zie zulke leuke gehaakte dingen op Blogs; Haken is helemmal HIP en weer IN!
Ha, Ha ; toen ik 10 was had ik zo'n gehaakte spencer met geel/groen/oranje en bruine vierkantjes!!!
Tja dat heb je met een HAAKmoeder..
Ik zal het mn kinderen besparen.

  Ik haak dus maar verder aan mn kussenovertrek!

17 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Wat een heerlijke kamer zeg!! echt genieten en helemaal ook mijn smaak!!
fijn weekend
Yolanda

Ans zei

Haken heb ik ook best veel gedaan.
Maar breien nog meer.
Heb heel wat truien voor mijn zoon gebreid,tot hij ze niet meer wilde.
HiHiHi.

Leuk en gezellig je huiskamer.
Het ziet er uitnodigend uit.

Fijn week-end
Groetjes Ans

Kleurrijk zei

Super gezellig!!!!

Sylvia zei

Kom via, via voor het eerst op je blog, maar niet tevergeefs vind ik.
Wat een mooie foto's maak je en tja de polder, ik woon er ook in, nadat ik jaren tussen de groene heuvels heb gewoond! Kom beslist nog eens kijken op je blog.
Gr.Sylvia.

Musje zei

Schitterend bij je en dat roze schaaltje is echt zo schattig,wat gaaf dat je kunt haken,fijn weekend,ik vind je foto`s super sfeervol,lieve groet Joke.

La Maison en Wonderboom zei

Natuurlijk had ik ook een haakmoeder en ik had een gehaakte plaid (waar is hij gebleven) en een mouwloos hes.

Jij bent weer lekker bezig,ik moet er niet meer aan denken.;)

Lieve groet
Hermine

Mapi zei

Oh lekker een warm kopje thee.
Buiten is het zo troosteloos.
En al die haakwerkjes die je overal tegenkomt, zijn zo leuk.
Je krijgt er echt zin in.....
Wat woon je mooi Fleur !
Fijn haakweekend
Mapi

Antonia zei

Heerlijke woonkamer heb je Fleur, prachtig met de lavendeltinten. Het haakwerk doet me denken aan de basisschool. Daar heb ik ooit zo'n kussenhoesje gehaakt in een grote vierkant. Vanmorgen heb ik nog buiten koffie gedronken maar in de loop van de middag is het hier ook regenachtig geworden. Best gezellig toch, zo met de kaarsjes aan. Heel fijn weekend gewenst, groetjes Anja

Jotili zei

Goed plan had jij vandaag, denk dat ik je morgen maar eens lekker nadoe!

Knuf
Corien

Home and Lifestyle zei

Dit doet mij denken aan de gehaakte poncho met binnenvoering die mijn moeder voor mij maakte! Mijn zus had een rood-wit gestreept en ik een blauw-wit gestreept exemplaar! Mijn dochters zouden gillen haha!

Ik geloof dat de lente zich morgen iets meer laat zien :-)!

Nog een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Liesbeth zei

Prachtige blog heb je,heb me onmiddellijk volger gemaakt.Kom gerust bij mij ook eens piepen!

Liefs,

Liesbeth

Madelief zei

Hoi Fleur,

Je woonkamer ziet er ook al zo mooi uit! Wij hebben zo'n zelfde soort zwarte schouw :-).

Wat leuk dat jij granny squares aan het maken bent. Mij lukt het maar niet. Ik kom iedere keer op rondjes uit. Wil je mij volgende week op weg helpen?

Een gezellige zondag & lieve groet,

Madelief x

Franse Lelie zei

Wat gezellig, ik lust wel een bakkie als het thee mag zijn, wat een naar weer vandaag. Ik ben maar aan de schoonmaak gegaan:) Leuk dat haken, deed ik vroeger ook graag, misschien ook weer eens op gaan pakken. Een kussen is te overzien.... lieve groet en haak ze!

Fluitenkruid zei

Zo is het helemaal niet erg als het een dagje niet zo mooi buiten is. Wat gezellig en fleurig bij je!

Suzanne zei

Such a beautiful table!

vrouw Hommel zei

Ik kom graag bij je aan de tafel zitten( want hoe kan ik zo'n gezellig paars geblokt kleedje weerstaan) om te haken en thee te drinken.
groetjes

@nne zei

bedankt voor het lekkere kopje thee. ben benieuwd naar het kussen. groetjes, @nne