IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 27 april 2011

fluitekruid en rare snuiter in de polder

 Het fluitekruid bloeit volop in de polder.
Natuurlijk komt dit ook in mijn tuin aanwaaien en ipv het allemaal uit te trekken, laat ik het op veel plaatsen staan.
 Niet gepland, maar wel heel mooi, zaait de paarse judaspenning zich ook overal uit en bloeit ook nog gelijktijdig met het witte fluitekruid.
  Een mooie combinatie!
 Fluitekruid noemen ze ook wel eens WIT KANT.
En dat lijkt het ook wel.
 Langs het toegangspad staat de lila sering en deze ruikt ZO lekker als je erlangs loopt.

 HE? Wat  loopt DAAR nu voor een rare SNUITER op de dijk?
Even kijken hoor....

 Oh- het is de PAASHAAS!?!
Hij heeft eieren verstopt  bij de buren..... en wie weet ook wel een paar bij mij???!!!

11 opmerkingen:

Inka en André. zei

Geweldig de paashaas,zag er bij ons in de straat drie tegelijk lopen helaas geen fototoestel bij me,balen,wat een heerlijke tuin hebben jullie,toch,hoe is het met de kuikens,.....xxx

Mapi zei

Judaspenningen en Seringen, mooi hoor al dat paars !
En dan ook nog een rare snuiter ertussen.
Het kan niet op.
Genieten maar !
Liefs
Mapi

Musje zei

Prachtige foto`s van je tuin,echt een heerlijk plekje heb je daar en oh haha geweldig de paashaas of zoals jij tikt,rare snuiter whaha,super,fijne avond,lieve groet Joke.

Rosa´s Allerlei zei

Der Hase ist ja klasse!!!Ihr wohnt so schön in eurem Häuschen.Lg Rosa

Madelief zei

Hoi Fleur,

Als ik zo naar je foto's kijk krijg ik alleen nog maar meer zin om langs te komen. Je tuin ziet er geweldig uit! Zo mooi de judaspenning & dat fluitenkruid.

Ik heb gisteren van Anita een paar data doorgekregen. Ik mail je straks even om te laten weten welke mij het beste uitkomen.

Een fijne avond & lieve groet,

Madelief x

crealili zei

Wat maak jij toch altijd mooie foto's. Bedankt hoor.
Liliane

Kom Achterom zei

Wat mooi je tuin zeg! en wat een leuke paasbuurman heb jij zeg! hihi]
fijne week
Yolanda

Jotili zei

De natuur is nu zooo mooi!

Ans zei

Wat ziet je tuin er schitterend uit.
En dan ook nog de paashaas tegen komen...je dag kon niet meer stuk.

Groetjes Ans

Oma Nijn's Country Huis zei

wat een heerlijke tuin hebben jullie toch,om in weg te dromen,en dat uitzicht,om jaloers op te zijn.en kreeg je nog eieren,of waren ze voor de kleintjes.

groetjes oma nijn

Mireille zei

Wat woon jij prachtyig
en wat een geweldig mooie
foto's staan er op je blog.
Kom zeker nog een keertje langs!
Heb een leuke koninginnedag.