IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 28 september 2011

wintervoorraad?

 Nu er buiten steeds minder in bloei staat, haal ik de laatste bloemen maar naar binnen.

 De witte/groene bloemen van de hortensia Annabel , vind ik altijd zo mooi samen met paars.



 In de herfst hou ik wel van oranje; samen met de pompoenen staan de oranje lampionnetjes wel vrolijk.
 Ook de vogel krijgt een gezellig kooitje.
 Kastanjes rapen mijn kinderen allang niet meer; maar IK kan ze niet laten liggen!
Ik vind ze zo mooi van kleur en glanzend....
Helaas duurt dat nooit zo lang.
Dus zoek ik nog snel wat verse.
Ik lijk wel een eekhoorn!
Oja; de 2 duifjes heten toch JUT en JUL....vonden we het grappigst.
Bedankt voor het helpen namen verzinnen!

21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Sfeervolle decoraties Fleur...! Ik kom binnen even uitpuffen...heb net de winterviolen in potten en zo gezet, maar het is er veel te warm voor :-)!

Een fijne dag nog en nog een warm welkom voor Jut en Jul!

Lieve groetjes, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Heerlijk herfstsfeertje...die violen op dat witte kleedje zo mooiii... geniet lekker van alles fijne week ROSITA

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahaha denk kan dat nou maar heb twee keer de blog open staan dus ook twee reactie, tja dat heb je als je druk ben met alles .... ben benieuwt wat ik naar die ander heb gestuurd hahah fijne dag ...lieve groet rosita

Roelien zei

Prachtige kleuren...ik heb zoveel kastanjes dat er elke dag emmers vol weg gaan (naar scholen, maar ook naar de biobak helaas). Waren ze maar eetbaar...

Aukje zei

Wat een prachtige kleurencombinatie is de diep paarse vaas met groene hortensia!
En dan die kleuren van de herfst vruchten... wauw!

Josien zei

Wat een heerlijke hoekjes weet je te scheppen!
Zo fijn, ook weer binnen te zitten, toch ;-)?

Ans zei

Wow ! wat een prachtige foto's.

Tuurlijk kiezen jullie de namen,die je het leukst vindt.

Ben benieuwd of mijn reactie bij je lukt,want het lukt dus weer eens niet.

Groetjes Ans

Ans zei

Yes ! Gelukt.
Het andere systeem ,daar floept mijn reactie steeds weg,zodra ik hem door stuur,wat dus niet lukt.
Het vinkje Aangemeld blijven,haal ik steeds weg,omdat dit dan helpt.
Ik snap er weer niets van.
Maar ik ben blij,dat het bij jou dus ineens wel lukt.

Groetjes Ans

@nne zei

wat een heerlijk uitzicht hebben jullie toch ... en zo mooi met d herfstdecoraties! groetjes, @nne

Madelief zei

Hoi Fleur,

Je hebt groot gelijk om de bloemen naar binnen te halen. Ik doe dat op het moment ook. Nu we minder in de tuin zitten is het zonde om ze buiten te laten staan. Nu kunnen we er veel meer van genieten. Je hebt de Annabellen ook in een prachtige vaas staan.

Mooi ook al die kalebassen!!

Een gezellige avond,

Madelief x

Eefies day zei

Geweldig om de herfst zo naar binnen te halen, op die manier geniet je dubbel.

♥Eefie

bleudelavandou zei

Heel mooie foto's, maar vooral die paarse vaas met die annabella's vind ik heel maar dan ook heel mooi ...en geslaagd!

Liefs
marieke

Mapi zei

Fleur wat heb jij toch een mooi oog voor detail.Zo leuk om te zien hoe jij het huis omtovert in een warme en gezellige plek.
Zijn jut en jul al een beetje gewend ?
liefs
Mapi

La Maison en Wonderboom zei

Hiep hoi, Jut en Jul vond ik ook het leukst.
En kastanjes kan ik ook niet laten liggen. Op mijn vriendinnenavond had ik herfstbonbons tussen kastanjes gelegd, leuk om te zien.
Mooie foto's fleur, ben je zelf zo goed of heb je een cursus gehad?

Liefs
Hermine

Fluitenkruid zei

Haha hier ligt ook al weer een flinke verzameling kastanjes :-)
Wat heb je toch een supermooi uitzicht.
Lieve groetjes

Riet zei

Ha, Jut en Jul vond ik ook het leukst. Mooie herfstdecoraties heb je gemaakt Fleur. Staat altijd zo warm.
Groetjes van Riet

Marja Visscher zei

Dag Fleur,
Gezellige foto's, ben weg van dat hoekje zo voor het raam. Leuk die herfstdecoraties. Zette van de week onze auto in Haamstede per ongeluk onder kastanjeboom. Net geen butsen in de auto, maar het regende er kastanjes, hem dus maar gauw op een ander plekje gezet. Vonden het al zo typisch dat we er zomaar konden parkeren. Door de mooie nazomer zijn mijn hortensia's weer gaan bloeien. Sommige verliezen al blad, dus bloemen aan kale stelen. Geniet van het heerlijke weer! Lieve groet, Marja

polkadotpeticoat zei

So beautiful.....I want to take a visit to your home and just sit and take it all in its so amazing! warm and cozy!

Hanneke zei

Wat zal dat toch zijn met kastanjes, ik kan ze ook niet laten liggen hoor!

Willy zei

Jut en Jul vind ik eerlijk gezegd ook veel leuker dan mijn optie van Jansen en Tilanus, dan denk je toch aan ondergoed e.d.
Je Annabel is nog prachtig, hier waren de bloemen al te ver heen voor ik er erg in had. De warme herfstkleuren zijn ook prachtig.
Kijk maar eens op hejtjorven.blogspot.com , een voorzichtig nieuw begin, maar blijf nog hopen (vertrouwen?) op mijn oude blog.
Fijne week, lieve groet
ps, ik was op vakantie, vandaar nog geen antwoord op je mail.

greet's foto's zei

hay Fleur,wat een gezellige foto's, ja we maken het binnen weer gezellig,en knus,

groetjes greet