IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zondag 13 november 2011

Give away op 5 december


Gisteren op de Tv naar de intocht van de Sint gekeken.....ach al die snoetjes van die kinderen.
(deze foto's zijn van mijn kinderen vroeger...)
 10 jaar geleden stonden wij daar naruurlijk ook uren van de kou met ons 3tal om een glimp van de Sint op te vangen, een hand van Piet, de tekeningen af te geven en een handje pepernoten te krijgen.

 Jongste vond t ook best wel eng....



Inmiddels zijn ze 20,17 en 14 ; dus dat is er niet meer bij.
De oudste zit nu op de pabo en is zelf bijna juf en viert Sint in de klas.
Na die kinder-Sintfeesten hebben we ook veel suprise avonden gevierd; met je weet niet hoe grappige of vieze surprises .

Goed; Nu dacht ik zo;
Laat ik OOK eens iets weggeven met een GIVEAWAY.

 Dit is een nieuw tijdschrift; Niet in tijdschriften winkels te koop; wel op internet.

 Met binnenkijkjes in leuke , mooie huizen.


 Met het maken van kerstversieringen,

 Met recepten en leuke kadolabels,


 mmmm wat dacht je van een chocolade-hazelnoot dessert?


Vind je het leuk om mee te doen met deze giveaway;
Laat dan een berichtje achter en het zou leuk zijn als je ook een link op je blog zet als je deze hebt.
Je mag volger worden, hoeft niet....
Op 5 DECEMBER- pakjesavond wordt de winnaar bekend gemaakt!
DIT plaatje zou je kunnen gebruiken;

54 opmerkingen:

susana zei

OH, ´t is hier nog helamal blanco.
Ik doe graag mee voor de give away, ziet er zo mooi uit dat blad.
Ik ken het niet en ben reuze benieuwd.
Fijne zondag, Susi

Dzoli zei

Het is een heel mooie boek.Ik doe mee..Sinterklaas kapoentje gooi het in mijn shoentje;))

witje zei

wat een mooi boek. Heb geen blog maar wil graag meedoen
fijne zondag

Willy zei

Wat een leuke herinneringen aan de Sinterklaastijd. Ik heb gisteren met veel plezier gekeken en lekker warm bij de kachel. Ja ook menig koude uurtjes bij de intocht gestaan.
Mooi blad en leuk dat je een give away doet.
Fijne zondag, groetjes

Petra zei

OO wat een schattige koppies ja vervlogen tijden, maar wat je zegt met suprise ook weer heel leuk ik herken het. En wat leuk zeg je give-away wat een prachtig tijdschrift. Ik wil dus graag een gokje wagen heel graag zelfs.
Erg leuk overigens dat je een give-away organiseert. Ik heb mijne net bekent gemaakt zo leuk om te doen. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als ik heb gedaan. Zonnige zondag,

Groetjes Petra.

It's me zei

Wat leuk ik doe graag mee....vond nr 1 ook leuk dus.......count me in !!!....5 december???...hoeveel nachtjes slapen nog ???...xxx

Riet zei

Wat heerlijk toch die Sinterklaastijd voor de kinderen. Jouw kindjes hadden er ook plezier in. En een give away op 5 december, je zou zo weer inde sint gaan geloven. IK doe ook graag mee.
Ik zal je plaatje op mijn sidebar zetten
Lieve groeten van Riet

Eefies day zei

Wat een leuke foto's van je kids, mooie tijd en nu zelf al bijna juf, geweldig toch om zo lekker te genieten in december.
Ik doe graag mee hor, het ziet er zo gezellig uit!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Franse Lelie zei

Leuk he die herinneringen aan de sinterklaastijd, hier zijn ze 18 en 21 dus ook geen 'gelovigen' meer. Maar op de school waar ik werrk maak ik het gelukig nog helemaal mee!
Ik doe graag mee met je giveaway, wat een leuk blad!
Volger ben ik allang en ik ga een linkje plaatsen. leuk om op pakjesavond iemand te verrassen, lieve groet

tineke zei

hoi, ik ben al een tijdje volger van je blog! dit is een leuk kadootje zeg, ik doe graag mee want ik vind die kadolabels heel erg leuk!
ik plaats een linkje!

groetjes

quilting Jeannet zei

Ik ben heel benieuwd naar dit tijdschrift Fleur dus ik doe graag mee, volgend doe ik helaas alleen mijn eigen man......Schattige foto,s van je kinderen vroeger.

polkadotpeticoat zei

What an inspiring book...Love the first faces and that little boy...too cute!

Jenny Schouten Short zei

I like your new header. I didn't recognize you. Beautiful post! xo Jenny

Liesbeth zei

Heel mooi boek,zou graag meedoen met de give away.Liefs,
Liesbeth

Ans zei

Wat leuk,die foto's van je kinderen,toen ze nog ukkies waren.
Die lieve snoetjes.

En dat tijdschrift is echt schitterend.

Groetjes Ans

Cisca, Servie zei

Eerst heb ik genoten van je nostalgisch verslag van de Sinterklaastijd. Ja, dat hebben we hier niet eb daarom heb ik er ook zo van genoten. Natuurlijk doe ik mee met je give-away , wat een schitterend blad, Groetjes

La Maison en Wonderboom zei

Wat schattig die kinderfoto's, jammer dat de tijd zo snel voorbij gaat.
Wat heb je een leuke giveaway. Ik ga je link plaatsen, maar doe niet mee want ik heb het blad al.

Lieve groetjes
Hermine

maria zei

Leuk die foto's van vroeger. Mijn zoontje heb ik vorig jaar met lood in de schoenen verteld dat de sint niet bestaat en toen was zijn reactie...."dat wist ik allang hoor"
Je give-away is geweldig, ik doe graag mee, ik zet natuurlijke een link op mijn blog.
Groetjes
Maria

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat een lieve foto's van je kinderen. Wat gaat de tijd toch snel he....

Met je giveaway doe ik heel graag mee. Het tijdschrift ziet er prachtig uit!

Een gezellige nieuwe week,

Madelief x

Anoniem zei

Hier een berichtje van een anonime meelezer. Heb geen blog maar lees je berichten uit de polder met veel plezier, temeer daar ik daar vroeger zelf gewoond heb en nu in het midden van het land woon. Ik doe graag mee aan je give-away. Ben benieuwd! Vriendelijke groet vnuit de Zuid-Veluwe, Juul.

vrouw Hommel zei

Ik ken het blad niet maar het ziet er heel mooi uit dus ik doe heel graag mee want wie niet waagt....wie niet wint.
groetjes

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk he die tijd denk er graag aan terug die kopjes van de kinderen mmmmmmm zaterdag met me dochter van 20 samen gekeken we genieten dan nog hahahaha fijne week lieve groet rosita

Judith zei

Net als mijn voorgangsters doe ook ik graag mee.

Anoniem zei

Hallo,ik ben een stille meelezeres en nu plaats ik toch een reactie.
Ik zou graag mee willen doen met de give-away.
Het lijkt mij een mooi tijdschrift.
Ik heb zelf geen blog en heb ook geen google account.

groetjes van Hilda

Marja Visscher zei

Dag Fleur,
Ja, kan er ook nog steeds heel erg van genieten. Zat van de week in de auto toen Sint in Middelharnis aankwam. Wij moesten wat boeken en tijdschriften naar een boekhandel brengen. Terwijl mijn man Gerard uitstapte kon ik op mijn gemak al die gezichtjes bekijken. Wat me o.a. is bijgebleven is een meisje aan de arm van haar vader, dat eigenlijk 'het geloven in de Sint' voorbij zou moeten zijn. Maar ze huppelde bijna, zo vrolijk en verheugd aan de arm van haar vader met een opgerolde tekening in haar andere hand, of wellicht een verlanglijstje, je weet het maar niet. Maar het leverde zo'n leuk bijna nostalgisch plaatje op. Heerlijk!
Wat een prachtig tijdschrift is dat trouwens. Is dat een Nederlands tijdschrift en koop je dit in de winkel of via internet? Bijzonder!
Fijne avond en lieve groet, Marja

Marja Visscher zei

Oh, Fleur. Pfff niet goed gelezen alleen maar plaatjes gekeken blijkbaar,w ant al mijn vrage worden in je tekst beantwoord.
groetjes, Marja

wilmi zei

Nou, dit ziet er wel heel aantrekkelijk uit!! Ik heb nr 1 ook gelezen, mooie plaatjes hoor.
Over mooie plaatjes gesproken.. leuk die foto's van je kids. Wat gaat de tijd toch hard he?
Ik ben heel blij dat we nog een kleine kabouter hebben die nog heerlijk om de tuin de leiden is;)

verbreea zei

heb net je blog gevonden via andere blogs, wat een mooie foto's. Ik wil graag meedoen aan je give away,het ziet er heel mooi en gezellig uit, echt iets om lekker mee op de bank te gaan zitten en genieten dan maar.
Fijne dag
ada

Brabbels en Kiekjes zei

Hoi Fleur,

Wat een mooi tijdschrift!
Ik heb er al eens over gehoord, maar wist niet meer waar en de naam ook niet meer, in ieder geval dank je wel voor de herinnering!

Dus ja ik doe graag mee, en mocht ik hem winnen, dan kom ik hem bij je ophalen als dat mag.

Liefs,

Thara zei

Ik doe graag mee met je Give away!
Groetjes,
Thara

Sjonke's Kronkels zei

Leuke foto's van je kinderen. Bij mij ook geen Sint-intocht meer. Oudste zoon is 20 en dochter en jongste zoon zijn 17.
Ik wil wel meedoen met jouw give-away. Al is het alleen al omdat mijn dochter Daphne heet. Wie weet brengt dat geluk. En als dat niet zo is wil ik graag weten via welke site je dit blad kunt bestellen....
Groetjes en fijne zondag,
Marion

Mapi zei

Oh wat leuk, lees het nu pas.
Meedoen is altijd spannend, dus ja ik doe graag mee.
Liefs en een fijne zondag.
Mapi

Jane in Wales zei

wWt een leuke give away - ik doe heel graag mee!
groetjes
Jane

Especialandmore zei

Ik vind het leuk om je te gaan volgen en om mee te doen aan je give away en zet deze zeker op m'n blog. Neem daar even een kijkje; ik heb óók een give away.

Groetjes,
Janny

Les Trois Jardins zei

Door jouw post over de pin cushion swap ben ik helemaal terug in de creatieve dingen beland. Soms hebben andere dingen je aandacht nodig. Maar ik vind het heeeerlijk.
Spannend, dit tijdschrift, ik ken het niet. Ik laat me verrassen en doe graag mee!
Je gehaakte blokjes doen me zo aan de jaren 70 denken, dekens werden gehaakt, tunieks, pannelappen. Het was zo gemakkelijk om overal mee te nemen, zelfs in de trein zat ik te haken.
Jij komt met je blokjes lekker warm de winter door.
Groeten,
JaCOBA

Stina zei

lijkt me een prachtig blad dus doe ook graag mee!!!

gr Stina

Tante Trijns zei

Pfoe...Sinterklaasavond wordt wel steeds spannender! Spannend wie je give-away gaat winnen! Ik doe natuurlijk graag mee, hoor! En volger worden doe ik niet omdat het 'moet', maar omdat t er zo leuk uitziet bij je!
Groetjes en ik kom gauw weer bij je kijken!
Tante Trijns
http://tantetrijns.blogspot.com/

Crea Annemieke zei

Dag mevrouw van IN DE POLDER.....
Ik vind je blog echt supermooi.... ik ben namelijk gek op landelijk gelegen huisjes en kijk altijd even bij je mee.....
Mag ik ook meedoen met je give away???
Groet van Annemieke
Ga je volgen hoor. officieel....

Andrea zei

Ik ken het tijdschrift niet, maar het ziet er mooi uit. Mag ik meedoen met je give away?

Maaike zei

Ik heb zelf weliswaar geen blog maar doe graag mee voor de give away, ziet er veelbelovend uit

Anoniem zei

Hoi ,ik wil graag meedoen. Wilde het blad vandaag kopen , maar het was uitverkocht. Zelf heb ik geen blog maar kijk regelmatig op je blog, en geniet altijd erg van je mooie foto,s. Groetjes Corrie

Ineke van den Akker zei

Ik doe mee. Lijkt me helemaal leuk.

Jose zei

Een mooi blog heb je.
Zelf ben ik ook weg van de polder!
Graag doe ik mee met de give away.
Groetjes Jose'

Patricia zei

Mooi sinterklaas-cadeautje!
Ik doe graag mee!!!

Karnelly zei

Oh jee, ik kom hier niet zo vaak, geloof ik, of helemaal nooit geweest en dan zie ik die zoutpot, die bij mij in de kast staat, een notenkraker die inmiddels niet meer leeft maar ooit heb gekregen van iemand uit Joegoslavie en dan die mooie give away. Ik vind het wel erg hebberig om me nou ineens aan te melden. Ik ken dat tijdschrift niet en het lijkt me zo mooi. Ik zet je give-away op mijn weblog.

Guusje, zei

Ik doe graag mee want ik hou heel erg van oude boerderijen en hun inrichting. Ik vind het zelfs geweldig.

Annemieke zei

Dit blad ziet er heel erg mooi uit, de lettertypes die typische warme binnenkijksfeer... het lijkt me erg leuk om daar doorheen te bladeren! Ik zet het fotootje met link zeker op mijn blog. Leuk idee hoor!

bleudelavandou zei

Leuke give away!!

Had al op andere blogs gelezen van dit tijdschrift en het blijkt een heel leuk blad te zijn.

Ik doe heel graag mee met je give away en plaats alvast een linkje op mijn blog.

Liefs
marieke

Mieke zei

lijkt me een heel mooi blad en ik heb het nog nooit ergens gezien. Ik zie/lees dat je dol bent op de polder. Daar kan ik inkomen. Mijn grootste wens is om ooit een huis te hebben met een uitzicht op het westen en dan over een polder. Ja, ja, dromen moeten er zijn.

groetjes Mieke

Anoniem zei

Hoi, wat een leuk idee. Ik ben een stille lezer, maar nu reageer ik toch even.
Groeten van Ria

tachterhuisje zei

Heb via een van je volgers je blog leren kennen, blijkbaar ben jij ook iemand zoals ik die van de natuur geniet, maar niet alleen dat natuurlijk ;-) brocante, oude huizen, katten, pud servies en nog veel meer. Zo leuk he, je wordt er gelukkig van. Aan je give away wil ik ook graag mee doen, dit lijkt me zo'n leuk boek! Ik ga je alvast volgen en een linkje zetten, je weet nooit,alhoewel dat mijn geluk in het spel heel klein is ;-) je weet maar nooit.

Lieve groetjes
Carine

Manuela zei

Hallo!!
Via via op je blog terecht gekomen...hier ga ik dus nog verder lezen...en word gelijk volger!
Tja en als je dan toch bezig ben...wil ik ook wel mee doen met je give away...net op het nippertje maar het kan nog!
een heel fijn weekend!!
groetjes Manuela

mieke zei

Wat een mooie houten ' dingen ' heb je gescoort, leuk hoor.

Het tijdschrift ken ik niet, maar ziet er wel heel leuk en gezellig uit.
Graag wil ik meedingen.

grtjs Mieke

porva inn zei

ach ja die sint, iedereen heeft daar wel zijn eigen herinneringen aan.
Leuk is dat hier in Hongarije op dezelfde wijze sinterklaas wordt gevierd.
Ben nieuwsgierig wat hij dit jaar weer in petto heeft.
groetjes Trudy