IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zondag 25 april 2010

ben er weer

Gelukkig; de computer is weer een beetje bestuurbaar en volgzaam....we begrijpen elkaar weer....
Is maar goed ook want ik heb weer mooie foto's gemaakt en DAT is eigenlijk de reden dat ik Blog.
Laten zien hoe mooi de natuur is en met anderen dit delen.
Ik vind het eigenlijk wel bijzonder hoe ik  een half jaar  geleden een blog ben begonnen; zomaar om iets met mijn foto's te doen en dat er nu al 5000 mensen langs zijn geweest en er bijna 60 volgers zijn.
Ontzettend leuk om ook zoveel trouwe volgers te hebben die altijd een reaktie geven.
Even leuk is om ook zoveel blogs zelf OOK te volgen. Alleen vind ik er zoveel leuk dat het moeiiljk is om bij iedereen ook  wat te schrijven.
Hierbij dan nog maar eens IEDEREEN bedankt voor het bezoeken van mijn blog en ook voor de lieve reakties!
Zo , en nu dan wat mooie foto's van de afgelopen week ;

                                                    IN  DE POLDER

Gelukkig de zwaluwen zijn er weer; gezellig kwetterend in de lucht en heel soms eventjes op een tak.

Een staartmeesje op zoek naar spinnetjes tussen het hout.
HELP; de jonge merels zijn uit het nest...MAAR kunnen nog niet vliegen.
Hier zit er een verstopt tussen de bessenstruiken.
Ze scharrelen over de grond en JARA de poes zit achter ze aan.
Ik hou haar maar vaker binnen en stuur de merels naar betere verstopplekjes.

De gesnoeide perenbomen bloeien prachtig; dit is de 100 jaar oude boom..
Meestal zijn perenbloesems helemaal wit, maar deze hebben een klein beetje roze.

Mooi ,he? Ze ruiken binnen echter HEEL vies kwam ik achter....

Pruimenbloesem; wel helemaal wit


En hier en daar paarse judaspenning bij de oude treurwilg

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Fijn dat je computer het weer doet...en wat heb je mooie lentefoto's gemaakt. Het was dit weekend heerlijk met de zon...hier in de buurt was iedereen druk met de tuin, met schilderen en andere klusjes!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Purperpolletje zei

Via via kwam ik op je blog en heb heerlijk genoten van de prachtige foto's! Dank je voor het delen ervan...

Ik kom snel weer 's langs!

It's me zei

Kijk en daarom komen we ook hier ....omdat jij zo mooie blog hebt !!!


Mooie foto's !!! genieten !! fijn bedankt !! lieve groetjes Ria

Franse Lelie zei

Prachtige foto's en lieve woorden...fijne week weer, Jolanda

Fluitenkruid zei

Fijn dat je computer het weer doet, wat ben je dan onthand he?
Mooie foto's, heerlijk om zo midden in dat alles te wonen. groetjes Jannet

'n Elzetje zei

Schitterende voorjaarsfoto's weer; geweldige plek waar je woont!
En die perenbloesem; m'n man stak afgelopen weekend ook verwachtingsvol z'n neus in onze perenbloesem en zei ook ontdaan: 'ze stinken!!' :-)
Groet, Idelet

wilmi zei

Hoi Fleur,
Allereerst, die foto's in je header (bovenaan je blog, zo heet dat toch he?) die vind ik toch zo leuk. Het ziet er zo uitnodigend uit, dat paadje langs het huis, en dan die ondergaande zon boven het water (of is het opkomende zon, kan natuurlijk ook ;-) Zo, dat was dat. En fijn dat je computer weer gehoorzaam is. Das niks he, die dingen moeten het gewoon doen! En je blog is gewoon leuk, dus komen we terug en blijven we komen. Geeft niks, geen reactie. Er zijn zoveel lezers, doe ik zelf ook regelmatig. (gewoon teveel leuke blogs, haha)
die merels, oh, vreselijk vind ik het. Ja, wel leuk, maar die poezen he.. merels zijn goede slachtoffers, in dat tijdje dat ze nog niet vliegen. Ik kan ze niet binnenhouden hoor. Er ligt dus regelmatig wel es wat op de mat 's morgens jammergenoeg. Dit seizoen alleen nog maar muizen en een grote dikke vette rat gelukkig..
Ga lekker door met foto's maken.
ik ben een fan!
groetjes,
Wilmi

inka en andre zei

Aha,gelukkig je bent er weer.
Wat een mooie bloemen van de perenbloesem,heel bijzonder.

Schitterende foto’s,hoor.

Lieve gr van ons.

Roelien zei

Mooi!!!!

Jij ook bedankt voor je lieve reacties en bezoekjes aan mijn blog. We vullen elkaar mooi aan in blogland. De één met verhaaltjes, de ander met recepten, een ander met foto´s. Heerlijk!

Groet Roelien

Cottage Garden zei

Hello Fleur,
I'm so glad your computer is allowing you to blog - such lovely photos here of birds and blossom! I saw my first swallows of the spring today!

Jeanne
x

Musje zei

Fijn dat je pc het weer doet,ik baal altijd als ik zonder zit haha,maar wen er gauw aan en ben dan veel andere dingen aan het doen,zo blijft het hier in evenwicht,prachtig je natuur foto`s,echt genieten,fijne avond,lieve groet Joke.

@nne zei

Bedankt voor je bezoekje. Fijn dat je met je computer weer tot een goede verstandhouding ben gekomen! Zo kunnen we volop genieten van jouw schitterende beelden. Groetjes, @nne

Oma Nijn's Country Huis zei

hallo Fleur,ben erweer,even in het ziekenhuis gelegen.maar gelukkig weer thuis.Mabel komt vandaag ook weer terug,kan haar geen dag missen.mooie foto's weer.je judaspenning krijg ik maar niet in bloei,wil hem ook zo graag in mijn tuin, en wat lief je merel,gaat de moeder nou ook zo te keer bij je,dat deed hij bij mij wel,daarom heb ik geen foto kunnen nemen,ze vloog strak langs mijn hoofd.

fijne dag ,,en O, ja, zou je me willen volgen, Oma Nijn

Anja.M zei

Mooie foto's, mooi al die bloesem hé.
De zwaluw vind ik ook zo mooi.
Ik zag er bij ons ook twee rondvliegen.