IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 5 april 2010

paasuitstapje

Vandaag zijn we wezen wandelen langs de kwakelweg in Maasland , vlakbij waar wij wonen.
Lekker even uitwaaien en genieten van alle mooie plekjes.
Voor ons GEEN meubelboulevards, keukenhof of efteling als paasuitje ....ik moet er niet aan denken.
Keurige moestuin ; de eerste plantjes staan er al.

Wie zouden er wonen???

Ophaalbruggen zodat de bootjes er langs konden.
De melkschuiten bv


WIE  kijkt er nu naar WIE???


Lekker beschut tegen de wind

De eerste jonge koeien /kalven/pinken buiten

Dit lijken wij wel; vader en moeder samen op stap zonder de kinderen....

14 opmerkingen:

wilmi zei

Dat was weer een mooi rondje wandelen! Leuke foto's hoor!

Franse Lelie zei

Even lekker met je meegewandeld, groet Jolanda

Logement it Foarhus zei

Wat is het mooi bij jullie, misschien iets drukker bij de randstad maar toch... Wat een mooie foto, het huis en de koude kassen ervoor, startklaar voor het seizoen.

groetjes uit Fryslân, Pauline

mama'ritha zei

Het lijkt het openluchtmuseum wel. Wat een schattig huisje zeg. Met die moestuin. En de melkemmers in de boot doen me aan vroeger denken toen ze die dingen aan de weg zetten bij de boeren om opgehaald te worden.
Leuk om even mee te genieten.

lut zei

Een mooie wandeling! Heerlijk om huisjes te kijken.

Fluitenkruid zei

Wat een idyllische plek, heerlijk om daar te wandelen en je te verwonderen over de mooie plaatjes en pasgeboren dieren.

inka en andre zei

Wat een heerlijke foto’s.
Voor ons hoeft het ook niet zo,woonwinkels,efteling ed.
lekker rondwandelen of touren vindt ik net zo mooi en,het is echt genieten.
Wat zijn de drie zwarte lammetjes mooi gelijk getekend,schitterend,met hun witte plekjes op de hoofdjes.
En,wat een mooi omgeving,de ophaalbruggetjes zijn erg leuk.

fijne dag vandaag,gr inka en andre

Musje zei

Heerlijk geniet rondje,ik ben het met je eens,voor mij ook geen drukke bezoekjes aan parken en tuincentra`s enz op 2e paasdag,maar gewoon lekker thuis bibberen op ons nieuwe tuinsetje omdat ik er van wilde genieten haha,wat is het daar prachtig zeg en het oude huisje,zouden ze willen ruilen met mij ;-) fijne avond,lieve groet Joke.

Vlijtig Liesje zei

Wat een prachtige plaatjes. Ik ben het helemaal met je eens: ook voor ons liever de natuur in dan naar de meubelboulevard of de drukke Efteling.

Noni zei

Wat een ontzettend schattig huisje! En hoera voor de lente...het mag wel eens afgelopen zijn met het druilerige miezerweer ^-^

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat woon je toch mooi! Misschien komen wij ook wel een keer jouw kant op. Staat die mooi oude boerderij nog te koop?

Lieve groet, Madelief

crealili zei

Ik was zo verbaasd over wat je zei op mijn blog van die engel. Daar had ik nog niet bij stilgestaan maar inderdaad het kwam op het juiste moment.

willy zei

Wat is Nederland toch mooi. Leuke wandeling.
Groetjes

aukjesatelier zei

Dankjewel dat we mee mochten wandelen met je paasuitstapje :)
Mooie foto's weer!