IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 9 april 2010

lentedag

Toen we paasweekend aan het wandelen waren zijn we ook even bij een boerderij binnen geweest, waar een open dag was,; LENTEDAG.
Heerlijk vind ik het dan om even in de stallen te gluren, de koeien van dichtbij te bekijken EN te ruiken...ik vind dat niet vies hoor; juist lekker !








De boerderijpoezen lagen lekker in een emmer voer te slapen samen...



Ook mochten  kinderen broodjes roosteren boven een vuur, spelletjes doen, lammetjes aaien, en naar de VERHALENVERTELLER luisteren.....ademloos hingen ze aan zijn lippen.
Leuk hoor; wij sleepten onze kinderen hier ook altijd heen, nu gaan we gewoon met z'n 2en.



7 opmerkingen:

mama'ritha zei

Wat gezellig, die onderste foto...al die kindjes. Leuk!Ik vond koeien nooit stinken als ik bij mijn vriendin op de boerderij speelde. Wel een nette boerderij van binnen.

Musje zei

Wat geweldig is dit,ik zou ook gaan kijken,koeien zijn geweldige dieren,ik mocht vroeger bij de boer helpen de fles geven aan de kalfjes,echt genieten was dat,je hebt pracht plaatjes geschoten,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

brocante roos zei

Een heerlijk uitje zo te horen en zien. En die kindjes die zo geboeid luisteren.....wat vertederent.

Fijn weekend,

lieve groet Marjan

inka en andre zei

Echt geweldig is dat,leuk.
Wij gaan morgen bij de boederij kijken waar we onze koe Benny geadopteerd hadden (helaas is ze vorige week overleden).

fijn weekend,gr inka en andre

Logement it Foarhus zei

Geweldig die koeien met hun lieve blik, naate roze snuiten en vaak staan ze snuifend in de stoel Warmte voelen in de stal, daar krijg je het zelf ook warm van,

Fijne zondag,

Groeten Pauline

Mayflower zei

Prachtig je foto's en ik hou ook van de geur van de boerderij en wat een prachtige dieren zijn koeien.
Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

aukjesatelier zei

Broodjes bakken, luisteren naar verhalen en koeien kijken.... De ideale dagbesteding lijkt me zo :)

Boerderijgeuren (en dus ook koeiegeur) is niks mis mee! Het is immers allemaal natuur...