IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 27 april 2010

ZO MOOI


Als het licht door de tulpen schijnt, zijn ze zooooooo MOOI! Ik BLIJF er naar kijken.
Er staan er een paar in de moestuin en in een zinkenteil.


Zie je dat kevertje zitten? Ik zou daar ook wel eens willen slapen in zo'n mooi rood hemelbed.






Wat is het toch verschrikkelijk MOOI......
Daar word je stil van.
Dan hoef je ook helemaal geen lap van een tuin te hebben, maar 1 tulp in een pot of
1 mooie plant op balkon kan al zoveel plezier geven.
als je het maar KUNT zien.....
Veel KIJKPLEZIER allemaal!

11 opmerkingen:

@nne zei

Inderdaad, 1 tulpje met een kevertje erin kan je dag mooi maken. Liefs, @nne

Home and Lifestyle zei

Daar kan ik nou ook altijd zo van genieten...en soms is eenvoud het allermooist!

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Fluitenkruid zei

Inderdaad, deze kleine dingen zijn grote genietmomenten. Liefs Jannet

inka en andre zei

Het zijn vaak de kleine dingen die het ’m doen,schitterende tulpen,ben ik gek op.

Fijne avond,lieve gr van ons

Veronie zei

Wat een prachtige foto's! Dank je wel voor het delen ervan, en veel succes met je blog!

Groeten, Veronie

It's me zei

Mooi !!!........................................groetjes Ria

Franse Lelie zei

Heel bijzonder zo dichtbij...en super gefotografeerd.

Kleurrijk zei

Ik volg je blog sinds kort. Ik vind de eerste twee foto's zo mooi (het huis met de vaart er voor, sfeervol) en ik heb er met plezier
in gelezen.

Ja, het moet inderdaad heerlijk zijn om in zo'n prachtige rode ruimte te slapen..... Wat een kleur.

Oma Nijn's Country Huis zei

lieve Fleur
Ja ,mooi zijn ze,het zijn droom foto's,ik bedoel,om bij weg te dromen,bv,het huisje van een elfje.
ik heb geen tulpen in de tuin gezet dit jaar,eigenlijk helemaal geen bollen.
bedankt dat je me volgd,ja je volg mij al bij moekes gedichten,en sinds kort heb ik een nieuw blig erbij , HET BUITENGEBEUREN.

groetjes oma nijn

Granny's Place zei

Hij is weer mooi de nieuwe foto van je huis en lekker duidelijk zo!!! Meid wat geweldig om zo te wonen hoor.
En je hebt helemaal gelijk, als je schoonheid ziet kan je het ook zien in kleine dingen... Ik heb heel genoten van die bij die op mijn blog staat is toch geweldig!
Fijne dag, groetjes Madelon

Ingrid DeVilliers zei

Pragtige blog! You have a beautiful blog and I love to read Dutch....I am originally from South Africa and we speak Afrikaans in our home. We have lived in Naples, Florida, USA for the past 13 years. Your home is beautiful and your photographs as well! Well done!
Liefde groete!
Ingrid