IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 25 mei 2010

aan een draadje






 

Mijn oudste dochter hing met pinksteren aan een draadje.  ( rechts met witte broek)
Aan de euromast....samen met haar vriend.
Ik keek toe en hield mijn hart vast .
Dat  dappere heeft ze beslist NIET van dr moeder....


Ze stapten over het hekje op het dak van het restaurant, langs de ramen, dan los bungelend naar beneden abseilen...Zie je het voor je?


Gelukkig was er ook een instrukteur bij...
Maar MIJN KIND hing daar toch maar WEL!!!!


Ik Zwaaien; JOEHOE!!!..
Maar ook:
NEEEEE; NIET TERUG ZWAAIEN!!!!!

WAT was ik BLIJ dat ze weer op de grond stonden...


               Ben natuurlijk WEL SUPER TROTS op haar  !!!

24 opmerkingen:

Ingrid DeVilliers zei

Dear Fleur

Wow, it is amazing! Yes, you can be proud of her...she is beautiful!

wilmi zei

Zo Hee.. wat een thrillseeker, die dochter van jou!
Gaaf hoor!

Home and Lifestyle zei

Niet een beetje eng...maar super eng! Dus niet een beetje knap dat ze het gedrurfd heeft, maar super knap! Ook van jou, omdat je er toch bij bent blijven staan! Brrrr...

Lieve groet, Ingrid

Kom Achterom zei

Wat een topmeid!!!
super hoor!! wat en lef
ennuh hoe is het nu met jou knietjes?
Sta je daar maar te kijken. ooh ik kan me het helemaal voorstellen!!
Fijne week met beide beentjes op de grond
Yolanda

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat heb jij een moedige dochter! De Euromast is toch flink hoog. Wat moet het voor jou spannend zijn geweest. Ik vind het al knap dat je het aandurfde om te gaan kijken!

Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

Dorothé zei

Wat een dappere dochter! Maar ik denk dat ik (als het mijn dochter was) even een straatje om was gegaan tijdens de rit naar beneden.

Fluitenkruid zei

Wat stoer zeg maar ook van jou om erbij te blijven :-)

Musje zei

Heel stoer,ik doe het haar niet na,brrr,wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

Granny's Place zei

WAUW wat stoer. Ik zou het wel durven denk ik. Heb trouwens mooie herinneringen aan de Euromast. Mijn vriend is Rotterdammer en was nog nooit op de Euromast geweest. Voor zijn 45e verjaardag vorig jaar had ik hem er een beetje ingeluisd.. Tom tom aangezet (net alsof we heel ver weggingen) een zogenaamd programma in elkaar gedraaid en op naar de Euromast voor een lunch.. (dacht hij) daar aangekomen (IK WAS HELEMAAL VERGETEN DAT HIJ HOOGTEVREES HAD!!!!) vond hij het best wel eng, het waaide ook nogal dus de mast ging heen en weer.. Maar hij vond het prachtig. Bij het afrekenen kreeg hij een pakje met een sleutel. Van een kamer op de Euromast.. hij was helemaal verbaasd en verrast dat je er kon slapen.. We hebben genoten en het afgemaakt met een ritje watertaxi naar Hotel New York om daar te eten.
Groetjes Madelon

Stina zei

Kan me voorstellen dat je het spannend vondt. Gelukkig is het goed gegaan.

Anja.M zei

Wat knap zeg dat ze dat durft.

Jacoba zei

Wat spannend!
En wat ziet je foto van de zeilles voor je deur er vrolijk uit!
Groeten,
Jacoba

De Rode Klaver zei

Brrr... Moedig, zo van de Euromast naar beneden, maar net zo moedig om er als moeder naar te staan kijken!

Nicole zei

Aargh, wat eng! Jarenlang probeer je ze als moeder heel te houden, en dan gaan ze zoiets engs doen...

Anakien zei

Tjonge, wat een moed om aan zo'n touwtje te hangen!
Een stoere dochter heb je hoor!
Heeft ze het van haar vader, misschien??

Die Eoromast is erg hoog en als je als moeder je kind daar ziet bungelen.
hartelijke groetjes
Anakien

willy zei

Idd super eng maar wel een hele leuke ervaring lijkt me.
Wat ziet je tuin er prachtig uit,ik heb er even doorheen gewandeld.
Groetjes

Marja Visscher zei

Ik heb tegenwoordig naar mate ik ouder wordt zo'n geweldige hoogtevrees, dat alleen al bij het zien van die foto's er zo'n akelig gevoel in me opborrelt. Dat je daar naar hebt kunnen kijken. U het diepst van mijn hart, het zou me niet gelukt zijn...kijken bedoelik ik.
Lieve groet, Marja

Jenny Schouten Short zei

Wow! What a ride. My son did that and it scared me to watch him. I enjoy your blog. I also live in The Netherlands, Zeeland. I love to see the dike houses. I iagine they are warm in winter when the cold winds blow. Nice photos.

@nne zei

Super dat ze dat durft! Groetjes, @nne

Roelien zei

Wow, wat knap en ik heb heel veel begrip voor jouw angst....

Oma Nijn's Country Huis zei

dit word de derde keer om iets bij je te schrijven.ik vind het knap van haar,als kinderen groot worden gaan ze dit soort dingen doen en jij mag toekijken.voor haar is het een hele overwinning,waar ze jaren later nog over spreekt.

groetjes oma nijn

Corina zei

Wauw wat knap van haar, ik heb ze een tijdje geleden ook van de Euromast af zien gaan en stond echt te bibberen maar die jongens kende ik niet eens!
Ik kan me voorstellen dat je erg blij was dat ze weer beneden stonden...
Groetjes Corina

Oma Nijn's Country Huis zei

heel goed van haar,heerlijk ondernemend,maar niet goed voor moeders,zou ook doodsangsten uitstaan.maar dat heet nu loslaten.groetjes oma nijn

aukjesatelier zei

Wat ontzettend dapper!
...ook van jou om te kijken trouwens ;)

Fijn weekend gewenst...