IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 15 mei 2010

roze wolk(je)







Het begon met een roze bosje lathyrus , dat ik bij de bloemist kocht....



Toen zag ik de leuke roze vaasjes....dat zou er leuk bij staan...


Daarna zag ik de 3 roze kaarsjes met rozenknopjes in het glas gegoten....en voor ik het wist had ik een roze wolk(je) in huis.


EN ik hield nooit van roze...?!



Maar dit tere doorschijnende roze  en wit vind ik ZO MOOI!




EN  ; Het RUIKT ook zo HEERLIJK!

                     Buiten ruikt het naar Fluitenkruid dat overal in de tuin groeit....
Fijn weekend!
                                         

24 opmerkingen:

inka en andre zei

Hoi,hoi,mooi het roze,wij hebben een paar roze spulletjes in ons servies en,het misstaat niet in ons huis.
Mooie foto‘s van je heerlijke tuin.

Fijn weekend,gr van ons

Franse Lelie zei

Leuk, hoe je op onverwachte manier toch iets mooi gaat vinden....heerlijk die lathyrus, de geur....mmmm....echt zomers!
Het is een schattig hoekje geworden, fijn weekend! lieve groetjes

Anakien zei

Ja, voor je het weet hou je ook ineens van roze.
Hield ik vroeger ook niet van.
Het deed zo denken aan tere meisjes en dat wilde ik vroeger be-slist niet zijn!
Juist het tegenovergestelde!!
Ha, maar nu heb ik roze t shirts, roze trui.
De roze wolk in je huis is heel mooi.
Snoezig! en wat is je tuin mooi met die fluitekruid!
Fijne zondag!
groetjes
Anakien

Stina zei

Hoiii, kom zo maar via via op je blog, oohhh wat woon jij mooi zo aan het water, daar zullen vast wel veel mensen lopen als het mmoi weer is denk ik.
Wat mooi rose, is ook mijn kleur, prachtig.
Je hebt er een volger bij, kom je ook even bij mij langs.

H Gr Stina

wilmi zei

Hoi Fleur,
Mooi roze stilleventje heb je er van gemaakt. En dat fluitekruid, heeerlijk ruikt het in de polder he! Echt genieten.. ik denk niet meer terug aan die koude winter, haha, dit is toch veel lekkerder!

Dorothé zei

Welke kleur het ook is, als het maar lathyrus is. Een van mijn lievelingen. Bij jullie is het net is mooier weer dan bij ons. De laatste dagen hangt er geen bloemengeur meer in de lucht, zo koud is het.

Ingrid DeVilliers zei

Dear Fleur

Oh, I love sweet peas and their smell....it takes me back to my childhood in South Africa....the sweet peas were growing all along the fences in so many gardens, it was wonderful. We picked bunches of them...all different colors. Your pink sweet peas mixed with the white flowers and light pink candles look beautiful!

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk roze hoekje...dat is het voordeel van accessoires...mocht het je op den duur toch gaan vervelen, dan haal je het net zo snel weer weg! Maar eerst er van genieten, want het staat hartstikke leuk!

Fijn weekend! Groetjes, Ingrid

Fluitenkruid zei

Heel herkenbaar dit, het begint met 1 bloemetje en voordat je het weet ben je een uur verder en heb je iets moois gecreëerd.
Jullie tuin ziet er heerlijk uit. groetjes Jannet

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat leuk om jullie huis met de seizoenen te zien veranderen. Geniet er enorm van! Je headers zijn iedere keer weer prachtig.

Gezellig al dat roze in huis. Ik heb voor het eerst lathyrus in de tuin gezaaid. Ik hoop zo dat het aanslaat!

Fijne zondag!

Lieve groet,

Madelief

porva inn zei

Een mmoie roze wolk om mee weg te dromen.
Heerlijke zomers tafeeltje je tuin.
Groetjes Trudy

Planthunter zei

Hallo

sehr schönes Blumentablett....der Garten ist herlich grün....Grüne Grüße Sandra

It's me zei

O Fleur.leuk juist al dat roze............ik hou er erg van en geniet van je post vandaag !!

Lieve groetjes fijne dag morgen ......Ria

G-style zei

Heb net een bericht geplaatst over roze, maar dan over roze bloemen die weer een ander plekje gekregen hebben omdat ik er niet aan kon wennen .
Toch vind ik roze mooi , bij jou nu ook weer , prachtig zo'n kleuraccent , alleen niet voor mij weggelegd....
fijne zondag alvast , groetjes Gea

Oma Nijn's Country Huis zei

eerst een fijne Zondag hoor,en dan nu het roze,dit is echt mijn lievelings kleur,maar had het nooit in huis,ja misschien een stukje,maar nu,,,,,,veel,ook weer niet alles hoor,wel mijn slaapkamer,alhoewel ik in de tuin veel kleuren heb.
je blad met dingetjes????is heel gezellig,weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
ga vandaag proberen in de tuin te werken, heerlijk weer ervoor,moet alle planten in potten gaan zetten,hele klus,was gisteren weer een nachtje in het ziekenhuis,voor mijn hart,balen.

groetjes oma nijn

Les Trois Jardins zei

Heerlijk hoe ieder seizoen zijn eigen kleuren meebrengt en dat je daar in en om het huis zo van kunt genieten, ook al is het niet je favoriete kleur. Bij jou werd het zo ook 'Pink Saturday'.
Mooie blog heb je, heerlijke plek om te wonen. Leuk om op afstand mee te kunnen genieten.
Fijne dag!
Jacoba

Mayflower zei

Hoi Fleur, wat een sfeervol geheel en ik vind de zachtroze kleur echt prachtig. De kaarsjes met onderin de rozenknopjes zijn ook zo mooi en wat een prachtige tuin hebben jullie. Prachtig hè al dat Fluitekruid, dit is echt genieten.
Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

crealili zei

Wat heb ik juist weer genoten van jouw foto's!!!!
Ben juist terug van een weekendje zuid holland. Eerst waren we in Delft, dan Noorderwjk en dan Leiden. Het was heerlijk aan zee!
groetjes Liliane

willy zei

De roze wolk staat prachtig. Vandaag net Lathyrus gezaaid. Ik hoop dat het nog op tijd is en er veel geplukt kan worden van de zomer en anders ook maar een bosje kopen.
Jammer dat ik de teaparty heb gemist.
Ik heb ooit al eens meegedaan met een theeslinger en dat was ook heel gezellig.
Fijne week, groetjes

Vlijtig Liesje zei

Ik ruik het gewoon hier achter mijn computer! Wat een prachtig roze tableau.

~*~ saskia ~*~ zei

Zoetjes hoor, al dat rose. Ik hou ervan. Kan niet wachten totdat de latyrus in eigen tuin gaat bloeien.. Fluitenkruid is ook al zo mooi! Prachtige foto's! Een leuke nieuwe week met gelukkig weer wat meer zon. xx

Cottage Garden zei

Pretty in pink! Gorgeous sweet-peas Fleur - I love them!

Jeanne
x

Catharina Maria zei

Och , Lathyrus , het doet mij verlangen naar mijn vader , die had hij altijd bij zich als hij mijn moeder op kwam halen na een dagje visite . Het is voor mij dus een heimwee bloem naar ....
Fluitenkruid daar ben ik ook altijd gek op , het is het teken van de lente .
lieve groet ♥RINI♥

Musje zei

Ik vind je roze wolkje prachtig en Lathyrus is zo geweldig,het ruikt zo...mmmmmm....en de foto`s van je tuin,wauwwww echt prachtig,lieve groet Joke.