IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 22 mei 2010

tante Mien




Langs het pad  bij ons huis begint nu van alles te bloeien; allerlei tuingeraniums; roze en paars.
Wit judaspenning, blauwe boshyacinten,  lievevrouwebedstro met hele kleine witte bloempjes
En de irissen;



 Eerst de dikke stengels met grote knoppen en dan de prachtige paarse met gele bloemen.

Prachtig die lange stuifmeeldraden bij deze roze geranium.


Ook de rodondenderon doet weer zijn best.



En....
Tante MIEN zit weer op haar plekkie lekker in de zon!!!
Fijn Weekend!




18 opmerkingen:

Musje zei

Ow wat een heerlijk bloemenhoekje heb je daar zeg,je andere bloemen en planten foto`s ook zo super,wat is dit toch genieten,al dat groen en kleur en de zon erbij,Tante Mien heeft een heerlijk plekje zo,ik wens je fijne pinksterdagen,lieve groet Joke.

mama'ritha zei

Wat een prachtige kleuren. Die Mien zit daar mooi!

Oma Nijn's Country Huis zei

nou, die tante Mien,die zit daar heerlijk mooi te wezen.fijn he,dat elk jaar alles weer in bloei kom,en steeds is het toch een verassing.je hebt bijna dezelfde planten als ik,maar bij mij is het nog niet zover.alleen de akkeleien, die staan volop in bloei.

fijne en zonnige tuin en Pinksterdagen. oma nijn

inka en andre zei

Wat een geweldige tuin heb je toch,de irissen en tuingeraniums zijn schitterend en,dan.......tante mien,geweldig zoals ze daar zit.

Hele fijne pinksterdagen

La Maison en Wonderboom zei

Wat een mooie plaatjes en als ik je post lees denk ik aan mijn ver weg tuin waar ook alles bloeit. Jouw tante Mien is heel leuk, maar ik heb ook een leuke hoor, laat ik snel zien. Geniet van de mooie pinksterdagen en een lieve groet,

Hermine

Stina zei

De tuin ziet er mooi uit. Geniet er van vooral nu je lekker buiten kan zitten;]

Granny's Place zei

Ooooh die derde foto.... oooh en nog eens oohhhhhh
Groetjes Madelon

Home and Lifestyle zei

Wat heb je al mooie kleuren in de tuin...dat moet hier nog komen! Geniet er lekker van, de komende dagen zal dat vast geen probleem zijn met dat mooie weer!

Lieve groet, Ingrid

Planthunter zei

Hallo

Oh welche Blütenpracht...uns endlich schönes Wetter....schöne Pfingsten!!!Grüne Grüße Sandra

It's me zei

Die tante mien zit er heerlijk bij.....mooie foto's lieve groetjes Ria......

Welkom bij De sfeer van Toen zei

Wat is het heerlijk hé, als alles weer tot bloei komt. De geranium heb ik ook, hij blijft mooi!

En geweldig, die tante MIEN!

Groetjes van Petra

Fluitenkruid zei

Mooi hoe er langzaam meer kleur in komt. groetjes aan tante Mien!

Anja.M zei

Ja, prachtig hoe alle bloemen weer tot bloei komen.
Geniet nog van een heerlijke zonnige avond.

jojoco zei

Mooi hoor! Ik hoop dat mijn geraniums binnenkort ook uitgegroeid zijn tot mooie pollen met bloemetjes!

@nne zei

Heerlijke foto's van een prachtige tuin. Groetjes, @nne

Cottage Garden zei

Your garden is looking lovely. I have those Iris's in my garden - they always look so bright and happy. You must have the most wonderful view from your house Fleur - I can see a glimpse of it from your first photo ...!

Have a good week.

Jeanne

Anakien zei

Wat heb je een mooie bloementuin, schitterend!
Ik zag dat je de foto van de rivier aan de kop van je blog hebt aangepast, nu met bootjes!
Leuk!
Je woont daar erg mooi.
Is dat het enige huis wat daar staat? of heb je ook buren,
groetjes
Anakien

Marja Visscher zei

Mooie tuin, zeg en doe je van mij de hartelijke groeten aan Tante Mien! Die heeft het maar goed daar!
Fijne avond nog en lieve groet, Marja