IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 31 mei 2010

Landlevenreis in Shropshire

Vorige week ben ik met de Landlevenreis ( tijdschrift Landleven) naar Engeland geweest.
Voor het eerst alleen met een groepsreis...beetje eng , maar viel reuze mee.
Er is altijd wel iemand met wie het KLIKT.
Engeland is prachtig; groene glooiende landschappen, prachtige tuinen en landgoederen, pitoreske vakwerkhuizen...
Het waren 5 drukke dagen, maar het was heerlijk.

Zal een paar foto's van de 300 laten zien....maar welke?????
Het mooie landschap van Shropshire

Engelse rozen van David Austin
Geuren heerlijk



De verschillende tuinkamers in Wollerton Old Hall
                                                              Strakke buxustuinen
Een losse bostuin

Spannende poortjes; wat is er om het hoekje?



Oude vakwerkhuizen van 300 jaar oud!
Wollerton Old Hall

Prachtige Papavers


poortje naar de moestuin;

wordt vervolgd.......
                                               

24 opmerkingen:

Weerspiegeling zei

Hai Arjo,
wat een geweldige reis heb je gemaakt!! Wij zijn ook jarenlang in Engeland op vakantie geweest (voordat onze meiden geboren werden) en hebben heeeeel veel tuinen gezien daar, geweldig!!!
Fijn dat je nog meer foto's gaat plaatsen, ik geniet mee.
groetjes, Anita

Home and Lifestyle zei

Wat stoer zeg, dat je alleen met een groepsreis mee bent gegaan! Gelukkig is het goed bevallen en tja...de foto's spreken voor zich! Mijn to do lijstje met uitstapjes en vakanties wordt steeds langer!

Lieve groet, Ingrid

Musje zei

Ow ik had wel mee gewild,ten eerste vind ik Engeland geweldig en natuurlijk tuintjes kijken,je foto`s zijn prachtig en ik vind je stoer ook,ik weet of ik alleen zou gaan,zulke rozen heb ik ook gehad,heerlijk roken ze,ik wens je nog een fijne avond,lieve groet Joke.

Nicole zei

Mooie foto's zeg! Zelf zou ik ook tegen een groepsreis opzien, maar inderdaad, er zal allicht een gezellig iemand tussen zitten.

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat moedig om zo'n reis alleen te maken! Ik ben zelf nooit in Shropshire geweest en heb genoten van je foto's. Verheug mij op de rest.

Wat stonden er trouwens al veel rozen in bloei. Bij ons zijn het nog veelal knoppen!

Fijne nieuwe week!

lieve groet, Madelief

Sas zei

Heb ook al eens met het idee gespeeld en ben nu - door jouw foto's - nog enthousiaster gemaakt!

Ben benieuwd naar je vervolg!

groetjes Sas

Kom Achterom zei

Ha Fleur
Ooh ik ben jaloers super zo'n reis en wat een prachtige foto's!!
Ik ga de volgende keer met je mee hoor!!hihih
Fijne week
Yolanda

Dorothé zei

Hoi Fleur, Je zult het fantastisch hebben gehad. Eenmaal ben ik in Engeland geweest om tuinen te bezoeken en ik heb er ook zo genoten. Ben benieuwd naar nog meer foto's van je.

It's me zei

Wat gaaf ..en wat goed dat je het hebt gedaan........Engeland en zijn tuinen prachtig toch............vorig week was ook de chelsea flowers show in Londen...ook zo genoten....iedere dag op tv geweest !! kijk uit naar de volgende reportage.............fijne week !! liefs Ria

Fluitenkruid zei

Hoi Fleur, wat een mooie reis zeg, dat hoop ik ook ooit eens te doen.
Leuk veel foto's, kom maar op hoor!
groetjes jannet

@nne zei

Wat een heerlijke tuinen! Fijn dat je ons even meenam. Groetjes, @nne

t brocante sfeertje zei

hai Fleur,stoer van je hoor.Wat n super mooie foto's en dan die Papavers bij iedereen schieten ze de grond uit behalve bij mij wil maar niet lukken.Je zal ogen te kort hebben gehad.Groetjes,Ingrid

wilmi zei

nou inderdaad, stoer hoor, zomaar alleen op reis.. maar het zijn allemaal mensen die dezelfde interesse hebben neem ik aan..
kom maar op met die 300 foto's
ik ben heel benieuwd, vind deze erg mooi!

crealili zei

Ik wil ze allemaal zien hoor, wat ik nu gezien heb is zoveel belovend.
Prachtig!
Liliane

Franse Lelie zei

O wat heerlijk lijkt me dat...en dan alleen, zolas je zegt, je komt altijd wel iemand tegen.
Prachtyige foto's, ben benieuwd wat je nog meer hebt gezien.
Je kent vast de Open Tuinendagen die overla worden gehouden? Vorig jaar hebben we voor t eerst mee gedaan en het was leuk. Dus dit jaar weer. In Rotterdam is het weer 12 en 13 juni dus wie weet een leuke tip?
Groetjes

Anakien zei

Dag Fleur, leuk een reisje naar Engelend, lijkt mij ook erg mooi om te doen.
Wat bloeien de rozen daar al volop, hier zitten ze nét aan in de knop!
Mooie foto's heb je gemaakt.

Hartelijke groetjes
Anakien

Planthunter zei

Hallo
was für ein Paradies!!
Grüne Grüße Sandra

Marian zei

Ha Fleur,

ik las jouw reaktie bij Yolanda Elizabet
(Helaas kunnen we hier in de polder niet de bbc ontvangen en dat vind ik HEEL jammer...)

het kan wèl hoor, met een satellietschotel/ontvanger, dan kun je heel veel Engelse zenders ontvangen (met Astra3).
Wij hebben 7 jaar in Limburgs buitengebied gewoond, waar geen kabelontvangst mogelijk was, maar met schotel dus wel!
Het beviel ons zó goed, dat we na onze verhuizing naar de "bewoonde wereld" er weer voor gekozen hebben.
Mijn tuinweblog houdt ik niet meer bij, maar is nog wel te bekijken.
groetjes, Marian

willy zei

Hoi Fleur, wat je laat zien ziet er al prachtig uit, dus ik wil graag meer zien. Ik hoop dat je ook alle dagen zulk mooi weer hebt gehad dan is het toch allemaal weer net iets mooier.
Wat zul je genoten hebben van de tuinen en het Engelse heuvelachtige landschap, de leuke cottages.
Lijkt me heel leuk zo'n reis.
Groetjes

Inka en Andre. zei

Hoi,hoi,wat een geweldige reis en wat een prachtige tuinen,mooie foto’s.
En de rozen,schitterend jammer dat we de heerlijke geuren niet kunnen opsnuiven.
Kijk nu al uit naar je volgende reportage.

Groetjes van ons

De Rode Klaver zei

Hoi!
Aan de foto's te zien een mooie reis en ook nog mooi weer. En nu heerlijk nagenieten met al die foto's!

Ingrid DeVilliers zei

Dear Fleur

Oh wow...what a lovely post with beautiful photographs! (I enjoyed every single one of them!) I love England too...hope you had a great time!
Ixx

lut zei

Wat een prachtige foto's! Dit was zeker een heerlijke reis.

aukjesatelier zei

Heb gesmuld van je foto's, prachtig!
dankjewel :D