IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

maandag 2 augustus 2010

varend bloemencorso



Dit weekend kwam het jaarlijkse varend corso langs ons huis.
In het westland worden de oude boten( meestal westlanders; zoals wij ook voor het huis hebben liggen)
prachtig versierd met bloemen en fruit. Dit jaar was het thema ; VREEMDE VOGELS.
Er kwamen inderdaad heel wat vreemde, maar zeker ook mooie figuren langs.


We boffen dat we de stoeltjes op onze boot voor ons huis konden zetten en het feest kwam vanzelf langs drijven.
Het werd steeds drukker aan de kant en op de boot.
Het was heerlijk weer; wat wil je nog meer?









15 opmerkingen:

Irma zei

wat gezellig en prachtige foto;s.
hier komt altijd de bleomencorso uit de bollenstreek langs en net asl jij stoeltjes voor de deur en laar maar komen,

lieve groetjes Irma

Anna zei

wat leukl om dat mee te maken!!
prachtig versierde boten, ik vind die DODO op foto 2 wel erg leuk en deed me denken aan het verhaal van alice in wonderland!!!

even nog een reactie over wat je schreef op mijn blog over de tijdschriften covers...deze zijn niet van mij hoor, ik heb de foto's ervan op internet gevonden...maar persoonlijk zou ik ze inlijsten...ALS ze van mij waren!!!
LG. XXX

Home and Lifestyle zei

Super zeg...dat je dat zo bij huis langs ziet varen! Heerlijk in je eigen stoel en als je iets thuis wilt pakken, ff snel heen en weer lopen! Ideaal, maar je woont ook op een ideale/prachtige lokatie!

Lieve groet, Ingrid

Logement it Foarhus zei

Dat komt zomaar langs je huis varen. Dan zit je ook nog 1e klas. koffie kun je thuis halen, dat is toch super.En wat heeft men er een werk van gemaakt, prachtig,

groetjes, Pauline

Anja.M zei

Wat leuk om al dat moois te kunnen zien vanuit je voortuin.
En lekker alles bij de hand natje en droogje.
Dit had ik ook wel een willen zien in het echt.

Jacoba zei

Wat bijzonder, een varend corso, en leuk dat je het zelf al 'drijvend' mee kon maken.
Een ontzaglijk werk, het verwerken van de bloemen - ik vind het altijd heel erg knap en creatief.

Fluitenkruid zei

Wat een leuk thema met die vogels, leuk dat dat zo voor je deur voorbij komt varen. Groetjes Jannet

Granny's Place zei

Gweldig joh, je woont zo heerlijk. Ik zou zelf graag aan de Rotte willen wonen. Wie weet op een dag!!!!
Groetjes Madelon

Dorothé zei

Wat voel je je dan bevoorrecht he, als je het zomaar vanaf je eigen terras kunt aanschouwen. En wat een leuke foto heb je gemaakt van de zonnende egel.

willy zei

Je zit dan echt op de eerste rang. Mooie boten kwamen er voorbij. Jullie hadden er heerlijk weer bij.
Groetjes

Marja Visscher zei

Zo wat een geweldige bofkont ben jij, zeg. Heerlijk eerste rang! Wat zalig zo'n drijvende 'voorstelling' voor je deur. Da's genieten! Jij woont toch op één van de zaligste plekjes van de wereld! Deed me trouwens wel aan vroeger denken. Mijn opa was congiere van een HBS in Rotterdam. Daar kwam ook altijd een bloemencorso voorbij en ik mocht dan op het balkon van de aula er naar kijken. Mij opa fluisterde dan in mijn oor dat ik een prinses was die vanaf het balkon naar iedereen, het volk, zwaaide. Geloof het of niet, maar dan groei je als kind! Heb me nooit meer zo koninklijk gevoeld als toen!
Fijne avond nog en lieve groet, Marja

THEA zei

Lekker genieten zo...en dan zit jij ook nog eens eerste rang!!Niet gek!
Lijkt me heel erg mooi om mee te maken!!

Wat een werk, maar wel mooi!!

Groetjes Thea

@nne zei

Genieten van op de eesrte rij. Wat wonen jullie toch mooi! Lieve groet, @nne

Musje zei

Prachtig zeg en dat zo vanuit je tuin,helemaal super en dank je wel,dat je mij ook hebt laten genieten van je prachtige foto`s,lieve groet Joke.

aukjesatelier zei

En gewoon eerste rang genieten!
Leuk hoor!