IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zondag 18 december 2011

favoriete kerstbal?

  Ingrid (http://homelifestyle01.blogspot.com/ ) schreef over haar favoriete kerstbal en fotografeerde  deze ook weer schitterend! Ze vroeg ook of er meer mensen een favoriet hebben...

 Dit poesje heb ik als kind van mijn opa en oma gekregen...hij is dus al 45 jaar oud, denk ik.

 Hij mist 1 oortje en op zn snoetje zat nog een fluweel neusje met snorharen....
die zijn helaas kwijtgeraakt. Maar deze kerstversiering wordt altijd EXTRA voorzichtig in- en uitgepakt en hangt boven in de boom te snorren....
Hebben jullie ook een favoriet????
 Dit vogeltje is nieuw en zit op de top ipv de piek...zo kan ik de top vd boom behouden en de kerstboom met kluit proberen in de tuin te zetten.
Deze kerstkinderen staan op een kantenkleedje in een hoekje zachtjes te zingen...
Zijn jullie al klaar voor de kerst?

18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Deze poes als kerstbal vind ik heel bijzonder, zoiets heb ik nog nooit gezien. Het is ook een flink exemplaar en gezien het verhaal er ook één om heel voorzichtig mee om te gaan!!

Heb je genoten van het optreden van Madelief?

Een fijne zondag!! Lieve groet, Ingrid

Patricia zei

Mooi!
Ik hou van nostalgische kerstballen.
De mijne liggen nog jammergenoeg ergens in een opslag in Nederland
:(

Jenny Schouten Short zei

What a warm and cozy Christmas setting you have created. I love seeing what is going on in your world. xo Jenny

wilmi zei

Wat gezellig bij jou zeg!
Ik heb geen bijzondere kerstbal, wel een aantal met speciale herrinneringen.
Hee, en nog bedankt voor je reactie op mijn auto-theorie-post. Het is wat he, de kleintjes worden groot, haha. Ik moet er ook nog niet aan denken dat hij onze auto meeneemt hoor ;-)
Fijne week,
groetjes,
wilmi

polkadotpeticoat zei

What beautiful decorations.....the first one on the tree is my favorite!

Fluitenkruid zei

Leuk hoor zo'n oudje, die moet wel heel speciaal behandeld worden.
Gezellig bij jullie in huis Fleur!
Lieve groetjes

Brabbels en Kiekjes zei

Fleur,

Wat een bijzondere kerstbal, daar moet je idd heel voorzichtig mee omgaan.
Het is wel een plaatje, maar het verhaal en jou herinneringen maken het compleet.

Liefs,

Ps laat die sneeuw maar komen, ik wil een heel dik pak jaar!

lia zei

Oh meid, wat een bijzondere poezenbal is dat. Wees maar heel voorzichtig met dat moois.

Groetjes Lia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hij is mooi dat poesje ...wat oud en dan nog zo mooi ....geniet er lekker van lieve groet rosita

Antonia zei

Prachtig deze poes, doet me zo terugdenken aan een hondje dat vroeger bij ons in de kerstboom hing. Jammergenoeg heeft mijn moeder alle oude kerstballen weggedaan. Super dat die van jou bewaard is gebleven! Ben nog lang niet klaar voor kerst, begin al behoorlijk nerveus te worden. Maar goed, het is elk jaar al gelukt, dus deze keer zal het ook wel weer goed komen. Zovast heerlijke feestdagen gewenst, groetjes Anja

Star zei

Very pretty ornaments and a lovely group of carol singers at the end. Your photos are beautiful.
Happy Christmas Fleur.
Blessings, Star

Mapi zei

Fijn zo'n mooie dierbare herinnering.
Wees er maar zuinig op.
Liefs en een fijne kersttijd
Mapi

Ans zei

Wat mooi die poes,als kerstbal.
Je zou hem misschien voorzichtig kunnen opknappen,nieuw oortje en gezichtje.
Maar van de andere kant is hij dan natuurlijk niet meer orgineel.
De kerstkindjes zijn ook erg leuk.

Groetjes Ans

Mayflower zei

Wat een bijzondere Kerstbal Fleur en wat leuk dat je die na zo heel veel jaren nog steeds heb.
Ook het vogeltje vind ik heel mooi.
Ik wens je een fijne dag.
Lieve groet, Mea

Jane in Wales zei

Wat een prachtig oud poesje. Iets heel kostbaars...
groetjes
Jane

@nne zei

zo'n poezebal heb ik ook nooit gezien! écht om te koesteren ... liefs, @nne

Riet zei

Wat een prachtige poezen kerstbal Fleur.Heb ik nog nooit gezien. Je hebt al mijn favoriete Kerstversieringen al gezien.

Fijne feestdagen

lieve groet van Riet

Willy zei

Leuk dat je deze bijzondere kerstbal nu laat zien. Heel speciaal is hij en dat éne oortje, alsof je 'm eraf hebt geknuffeld.
Groetjes