IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 31 december 2011

met zn 2 tjes t nieuwe jaar in....

Deze jaarwisseling zijn we voor t eerst met zn 2tjes samen thuis.
Alle 3 de kinderen zijn bij vrienden en feestjes.
 Opa's en oma's zijn liever zo laat ook gewoon thuis of al in bed.
We vinden het niet erg hoor! Wel knus zo met zn 2tjes in de polder tussen de weilanden en dan in de verte t vuurwerk boven de dorpen en steden  zien.
Hoeven we gelukkig nu niet zelf met pubers  tussen t vuurwerk te staan!

We denken vast vanavond terug aan vele vorige jaarwisselingen......
Dat de kinderen toen ze klein waren verplicht even moesten slapen  savonds; om dan HEEL erg slaperig om 23,30 uur wakker te worden gemaakt ( och ze sliepen soms zo vast!) met warme kleren aan naar buiten om sterretjes aan te steken en naar de vuurpijlen in de straat te kijken.



De 2 meiden hebben zelf nooit vuurwerk gekocht, maar onze zoon wilde wel; hij is nu 15 en gaat sinds 3 jaar overdag met een vriendje en een rugzakje met rotjes de straat op;
VRESELIJK- vind ik het!!! Ben weer blij als het voorbij is en alles er nog op en aan zit bij hem.
Gelukkig is zijn vriendjes vader huisarts; dus gaan ze bij hem in de  straat knallen;  vind ik al een soort geruststellend.


GOEDE  JAAR WISSELING!!!!
En een gelukkig en gezond 2012

 groetjes, Fleur

18 opmerkingen:

Jane in Wales zei

Fijne jaarwisseling! Hier doen ze bijna niet aan vuurwerk, hoewel het wel iets meer wordt de laatste jaren. Maar gelukkig geen rotjes op straat....vond ik vroeger altijd zo eng!
Een heel gezond en creatief 2012!
groetjes
Jane

Jolanda zei

Weet je, dat lijkt mij dan ook weer heel fijn, om gewoon eens met z'n tweeën te zijn. Hoe gezellig ik het ook vind met ons huis vol.
Wij steken ook nooit vuurwerk af, maar onze jongens zijn nog klein en wie weet heeft het later ook zo'n aantrekkingskracht op hen :(

Gezellige dag verder en een gelukkig 2012!

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Heerlijk , weer een nieuwe periode met tijd voor elkaar. Een vriendin komt vandaag nog binnen vallen, meeeten en het uiteinde uitzitten. Hier zoeken de verre buren elkaar toch even op, meestal hier. En waarom, buiten hebben wij de traditie (zo mag je het noemen als het vijf jaar achter elkaar gebeurd) om de vuurkorf gevuld met het warme vuur van het hout flink te laten branden. Een warme bijeenkomst met een glaasje gluhwein omwarm van binnen te worden en de laatste oliebollen.

Hele fijne jaarwisseling met zijn tweeen en een goed en gelukkig 2012.

Pauline

Home and Lifestyle zei

Voor jullie tweetjes een hele fijne jaarwisseling en voor jou en je gezin alle goeds voor 2012 gewenst!

Lieve groet, Ingrid

Mapi zei

Een mooie en fijne avond Fleur .
Een liefdevol NieuwJaar gewenst.
Liefs
Mapi

It's me zei

Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

Het voelde als een warme deken......

Liefs van mij.....xxx...



★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



A very good and healthy 2012 !!!......

Thank you for love and support of the past year........

It felt like a warm blanket..........

Love from me....xxx...

Corine zei

Een bijzondere avond zo met z'n 2-en! Maar dat hoeft zeker niet minder mooi te zijn ;)
Ik wens jou met je gezin een goed nieuw jaar!
groeten, Corine(THUIS)

@nne zei

geniet! liefs, @nne

Musje zei

Ik wens je een heel fijn Oud en Nieuw en al het goede voor in 2012,lieve groet Musje.

Nieuwe dag, nieuwe kansen! zei

Ik lees je blogje en bedenk me dat onze kinderen waarschijnlijk de zelfde leeftijd hebben. Onze jongste ook een jongen en dan twee iets oudere meiden zijn ook vandaag bij hun vrienden. Het zal een rare jaarwisseling zijn! Een mooi jaar gewenst voor jou en je gezinnetje. liefs van Stacey

Ans zei

Wij zijn ook niet van die vuurwerkmensen,ik heb wel van die sterretjes in huis.
Meer niet.
Ook ik ben met zijn tweetjes vanavond.

Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2012.

Groetjes Ans

Petra zei

Dat zit er voor ons ook aan te komen denk ik met twee puber jongens. Maar vanavond zijn ze nog bij ons met af en toe een rondje door het dorp om wat vuurwerk af te steken. Ik wens je samen een hele gezellige oudejaars avond, met voor het nieuwe jaar veel geluk en liefde met elkaar.

Groetjes Petra.

Ida zei

O, ik kan me je gevoel zo goed herinneren, wij hebben twee zonen en één dochter. Dochter van 20 jaar vind het prima om naar vuurwerk te kijken maar hoeft het zelf niet. Maar onze zonen hebben altijd vuurwerk gehad, het was altijd mijn grootste zorg. Ze zijn nu 24 en 26 jaar, de 'wilde haren' zijn er een beetje af, ze lijken verstandiger te worden. Maar ik zal blij zijn als morgen iedereen weer veilig thuis in huis is met alles erop en eraan.
Fijne jaarwisseling met zijn tweetjes, geniet ervan en ik hoop dat alles goed mag gaan met de kids ;-)

Guusje, zei

Ook voor jouw en je dierbaren een goed, gezond en creatief 2012 gewenst.

wilmi zei

O wat lekker rustig zal dat zijn!
Hier nog volop in de knallen.. ik vind er eerlijk gezegd ook niet zo heel veel aan hoor. De jaren dat ik met een babytje voor het raam kon kijken waren toch wel leuk, haha!
Gezelligheid saampjes toegewenst en alle goeds voor 2012!
groetjes,
Wilmi

Marja Visscher zei

Dag Fleur,
Kan me je ongerustheid zo helemaal voorstellen. Ik moet niets van dat vuurwerk hebben. Leuk om aan de horizon van te genieten, maar dat is dan ook alles. Wij zijn ook met z'n tweetjes, want dochter Ingeborg heeft een hond en wij twee. Ze zijn weliswaar niet bang voor vuurwerk, maar je weet nooit wat er gebeurt. Dus, net als jij knus thuis!
Ik wil je bedanken voor je gezellige bezoekjes en wens jou en je gezin een goed en vooral gezond 2012!
Lieve groet, Marja

Madelief zei

Lieve Fleur,

Ik wens jou en je gezin alle goeds toe voor een mooie 2012! Ik hoop dat het een jaar vol gezellige ontmoetingen & tuinfeestjes wordt!

Ik hoop dat jullie een gezellige oudejaarsavond hebben gehad en dat zoonlief veilig is thuisgekomen. Ik kan mij voorstellen dat je het verschrikkelijk vindt....


Weet je dat je bij mij in de prijzen bent gevallen met de giveaway :-)! Ik vond het zo leuk dat Annebelle jouw nummer en dat van Renny trok.

Een hele gezellige week toegewenst!

Madelief x

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

een gelukkig nieuwjaar en een fijne week ...lieve groet rosita