IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

dinsdag 6 december 2011

heel erg ROOD



Dit weekend werd ik verrast met een mooie bos RODE bloemen.
Daar word ik altijd HEEL ERG blij van!

Hoe rood wil je t hebben?
Sintrood
Kerstrood


                                                                   rozen rood

                                          oranjerood,felrood,rozerood,lichtrood,donkerrood


                                                        bijna fluoriserend rood
                                                                  dieprood

                                                En natuurlijk soms ook avondrood!

17 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Mooi rood. Vroeger hield ik niet van rood, mijn moeder wel en nog steeds en eerlijk gezegd ben ik ook "om"
hartelijke "rode" groet

Especialandmore zei

Prachtig boeket in mooi rood!

groetjes,
Janny

Riet zei

Gewoon prachtig rood Fleur,
Groetjes van Riet

Ans zei

Mooi rood is niet lelijk.
Echt schitterend.
Dat komt,omdat rood voor mij toch wel een favoriete kleur is,ook met Kerstmis.

Groetjes Ans

Petra zei

Wat een prachtig boeket, echt schitterend, maar je header foto WHAUW, GEWELDIG PRACHTIG SUPER MOOI. Fijne avond groetjes,

Petra.

Jane in Wales zei

Prachtig boeket, en wat heb je daar bovenaan een fantastische polder foto!
groetjes
Jane

Willy zei

Prachtig boeket, leuk dat je ons even mee laat genieten.
Je header is ook weer prachtig en wat woon je daar toch op een heerlijke plek.
Lieve groet

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

mooi rood is niet lelijk zei men altijd, binnen rood en als toegift het avondrood, prachtig.

groeten Pauline

Kom Achterom zei

Heerlijk rood genieten bij jou zeg!!
Mooi die avondlucht wat heb je dat prachtig gefotografeerd.
Fijne avond
Yolanda

It's me zei

Prachtig rood.....mooi boeket hoor!!...liefs van mij...xxx...

Guusje, zei

Wat een prachtig boeket en wat een prachtige foto's.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat voor rood maak niet uit wan wat is hij prachtig heerlijke verrassing zeg ....fijne week lieve groet rosita

Josien zei

Ooooooooooohhh, ....

:-O

Mapi zei

Het is een genot, om bij jou door de ramen te kijken !
Liefs en sweet dreams.
Mapi

Johanna zei

Hoi!
En de foto bovenaan, Die Is Zo Mooi!

Over mooie foto's gesproken...

Liefs,

Marja Visscher zei

Ha,ha Fleur, mooi rood is niet lelijk!
Fijn weekend en lieve groet, Marja

Madelief zei

Wat een prachtig boeket Fleur! Leuk om daar mee verrast te worden. Ik wens je een heel gezellig weekend toe!

Lieve groetjes van Madelief x