IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 10 december 2011

Sneeuwschep en strooizout......


                 Een jaar geleden zag het er ZO uit hier in de polder!                            (last year 2010)
                   Tjonge; WAT een sneeuw!





We wisten toen ook niet dat het ook zolang zou blijven liggen!






Het was prachtig...net een kerstkaart...



Ik BLEEF de paadjes maar schoonvegen...en als ik net klaar was;
kwam er WEER een pak sneeuw...
Ik heb nu alvast maar een grote sneeuwschep en strooizout gekocht!
Zal je net zien; Valt er deze winter geen VLOK!


Fijn weekend!

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Als de voorspellingen van een Siberische winter uitkomen, kun jij je lol nog op hihi. Maar volgens mij zou ie half december moeten komen en daar ziet het nog niet naar uit.

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Corine zei

Zo gaat dat ook met een plu...heb je 'm bij je dan gaat het niet regenen :)
Prachtige foto van het poezebeest in de sneeuw!!
Groeten, Corine(THUIS)

Fluitenkruid zei

Dit is al het zoveelste sneeuwblog die ik voorbij zie komen, een hoop bloggers kunnen niet wachten :-) Alhoewel het er prachtig uit ziet mag van mij de sneeuw nog wel even wegblijven.
Fijn weekend!

Star zei

Beautiful pictures Fleur. What a wintery landscape! Keep warm and dry.

Droomvlucht zei

Ja wat was het prachtig he! Ik kan er ook zo van genieten! We krijgen weer echt die heerlijke winters van vroeger terug, ik geloof er in. Maar voor nu even van jou heerlijke foto's genieten en hopen op een sfeervolle witte kerst! Fijn weekend, groetjes van Petra

lia zei

Ja het is altijd afwachten wat je krijgt.
En het ziet er wel erg mooi uit. Afwachten maar, de winter is net begonnen.

Groetjes Lia

La Maison en Wonderboom zei

Brrrr, ik krijg het koud van die sneeuwfoto's, maar mooi zijn ze dat is zeker. Ik heb aan de herinnering genoeg;) dus ik hoop op een slappe winter.

Lieve groet
Hermine

Claudia zei

Ik hoop dit jaar op weer zo'n pak hoor!

polkadotpeticoat zei

Beautiful images your snow looks prettier.....

quilting Jeannet zei

Ohhhh, wat kan ik hier naar verlangen.......héérlijk...enne, ik ben vandaag naar Jan huygen in de ton geweest.....maandag lees je wat ik er gekocht heb....hahahaha, ik heb het nu wel kunnen vinden hoor!

Mapi zei

Op de foto's ziet het er heel prachtig uit, maar ik blijf toch liever binnen als het zo glad is.
Fijne avond
Liefs
Mapi

Ans zei

Ja,wat was het mooi.
Maar ook lastig voor het verkeer.
Wat een verschil met het weer wat we nu hebben.

Je foto's zijn echt prachtig.

Groetjes Ans

Willy zei

Als ik die prachtige foto's zo zie, hoop ik wel dat er sneeuw gaat vallen. Mooi voorproefje al even.
Fijn weekend, lieve groetjes

Guusje, zei

O wat is dit mooi, het is een jaar geleden maar lijkt veel korter.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahaha ach dan heb je hem maar vast in huis toch wat een prachtige foto's zeg mooi vooral die met die mooie poes prachtigggg fijne avond lieve groet rosita

meta zei

mooi hè die witte vlaktes! ben benieuwd of er deze winter nog wat gaat vallen.....