IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 15 december 2011

Toch een boom in de polder....

 Eigenlijk was ik t niet van plan...een kerstboom.
Ik wilde eigenlijk gewoon alleen veel lichtjes en takken dit jaar; ons huisje is immers niet zo groot.
Dus stonden er lichtjes op de schouw en een mooie krans op tafel; met paddestoelen en vogels.



Maar TOCH kwam er een boom...een kleine in pot.
Ik kon het niet laten!


Ik probeer zonder flits foto's te maken; dan zie je het kaarslicht beter;
t is alleen niet super scherp, maar wel meer sfeervol.
 De kleuren zijn dus ouderwets; rood en groen.
 Dat past wel in de polder.....die is ook nog groen door t zachte weer.
Kijk maar uit t raam...........

Tussen de lichtjes op de schouw staan gedroogde judaspenningtakken.
De glinsterende doorzichtige zaadpenningen schijnen zo mooi door!
En zo'n ouderwetse kerstster moest ook mee naar huis!
Hij hangt voor de spiegel.....zie je?
Fijne dagen gewenst!

16 opmerkingen:

@nne zei

heel veel sfeer in de polder! mooi, dat transparante van de judaspenning! lieve groet, @nne

Home and Lifestyle zei

Je kerstboom staat toch wel heel sfeervol hoor, samen met je andere decoraties!

Wat gaaf dat je naar Madelief gaat!! Toch jammer dat ik zover uit de buurt woon, ik had het graag meegemaakt. Veel plezier en doe Madelief (en Anita, zij zingt toch ook in het koor?) mijn hartelijke groeten :-)!

Liefs, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijke sfeertje kerst hoort gewoon een boom bij groot of klein ......ziet er prachtig uit fijn weekend lieve groet rosita

Jenny Schouten Short zei

Your home is so warm and Christmasy. I like the reds, the wreath and lights. xo Jenny

polkadotpeticoat zei

first your fire place is amazing and second your home is pure Christmas magic!

Mapi zei

Die kerstster vind ik zo mooi !
Liefs en geniet ervan
Mapi

Guusje, zei

Het ziet er geweldig uit, echt helemaal kerst.

Jotili zei

Gezellie!!!!!!!!!!!

Madelief zei

Hoi Fleur,

Wat een prachtig uitzicht heb jij toch! Ik zou wel willen dat het zicht vanuit mijn keukenraam zo mooi is. Het ziet er heel gezellig uit bij je! Mooi de kerstboom en de krans en al de kaarsen op de schouw.

Leuk dat je a.s. zaterdag naar de voorstelling komt! Anita zei het al :-) Saskia komt waarschijnlijk ook!

Fijne week & tot zaterdag!

Veel liefs,

Désirée

Eefies day zei

Wat een sfeer, heerlijk toch dat je zo je boom toch hebt en al met al zo gezellig en sfeervol.
Je header is ook erg mooi, het ziet nu nog groen, maar wie weet over een poosje weer die mooie witte wintergloed.

Lieve groetjes,
♥Eefie

La Maison en Wonderboom zei

Heel gezellig allemaal. Hoewel ik ook vast besloten was om dit jaar geen boom neer te zetten, staat er toch een. Ik kon het, net als jij, niet laten.

Lieve groet
Hermine

Ans zei

Wat een heerlijke sfeer bij je.
Zo'n boompje maakt het toch wel compleet.
En ja,ik houd ook erg van rood met Kerstmis.

Groetjes Ans

Dorothé zei

Wat een sfeervolle foto's, zeker die van de ster voor de spiegel. Geniet ervan.

Corine zei

Een polderkerstsfeer :)
Leuk dat je het dan toch niet kon laten!!
Groeten, Corine(THUIS)

C o w R o a d zei

Al je foto's zijn weer prachtig maar mijn favorieten zijn toch wel die zaadpenningen! :-)

House of Seasons zei

Hoi Fleur,
Ziet er heel mooi en warm uit, en die kersbalpoes heb ik nog nooit gezien! Koester hem!
Jammer, ik had geen tijd anders hadden we een reunie ervan kunnen maken bij Madelief........
Fijne Kerstdagen.
Liefs
Lia