IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 23 december 2011

Gezellige feestdagen!!!

 Ik wens iedereen ;
                                                     Heel Gezellige  Feestdagen









                                 en                Een  Gelukkig en gezond Nieuwjaar!

      En .................Dat steeds elke nieuwe morgen
                   U veel goeds zal gaan bezorgen....
                              lieve groet,       Fleur

(ps; sommige kaarten zijn van internet geleend)

21 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Prachtige kaarten zeg Jij ook hele fijne feestdagen
lieve groetjes
Yolanda

Petra zei

Voor jou ook hele gezellige dagen, met voor het nieuwe jaar veel geluk, gezondheid, en liefde met elkaar.

Groetjes Petra.

Home and Lifestyle zei

Voor jou en je gezin hele fijne feestdagen en een gezond en sprankelend 2012 gewenst!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||



Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

polkadotpeticoat zei

The merriest of Christmas greeting to you and your family!! beautiful cards!

Ans zei

Mooi,die oude kaarten.
Ik houd daar ook zo van.

Ook voor jou hele fijne dagen toegewenst

Groetjes Ans

Jane in Wales zei

prachtig, die oude kaarten!
Fijne kerstdagen!
groetjes
Jane

Especialandmore zei

Wat een mooie nostalgische plaatjes

Madelief zei

Lieve Fleur,

Je hebt prachtige kerstkaarten uitgekozen. Wat waren ze toen mooi he! Ik wens jou en je gezin ook hele gezellige dagen toe en een mooi en gezond 2012!

Ik hoop dat we ook in 2012 weer veel gezellige momenten hebben. Wat mij betreft blijft de 'tea' er in hoor!!!

Veel lieve groetjes van Madelief x

Willy zei

Mooie kerstkaartjes.
Voor jullie ook hele fijne kerstdagen en een mooi 2012.
Lieve groet Willy

Guusje, zei

Voor jullie ook fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2012.

Eefies day zei

Voor jou ook heel mooie dagen gewenst, dank je wel voor de mooie kerstgroeten die je ons laat zien.

Lieve groet,
♥Eefie

wilmi zei

Voor jou ook een Vroolijk Kerstfeest toegewenst hoor!
groetjes uit een andere polder

Frances zei

Happy Christmas to you and yours, Fleur, and many thanks for sharing the lovely vintage Christmas cards with us.

xo

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

jij ook een hele fijne dagen ...lieve groet rosita

Down by the sea zei

Fleur,
Just wanted to wish you and your family a very Happy Christmas and to say THANK YOU so much for your beautiful blog . I love the photographs of der Polder through the seasons.

Roelien zei

Fijne Kerst ook voor jullie en alvast een hartverwarmend 2012...liefs Roelien!

Les Trois Jardins zei

Vrolijk Kerstfeest!
Heerlijk om die oude kaarten te zien.
groeten,
Jacoba

Dorothé zei

Wat heb je prachtige kaarten voor ons opgeduikeld. Dank je voor je wensen en ik wens jou en jouw dierbaren ook een fijne kerst en een goede start in 2012.

Musje zei

Prachtige kaarten,ik wens je een fijne 2e kerstdag,lieve groeten Musje.

Mapi zei

Hallo lieve Fleur ik hoop dat jullie een fijne Kerst hebben gehad. Nog een paar dagen en dan begint het Nieuwe Jaar, maak er een mooie tijd van.
Liefs
Mapi