IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 14 april 2011

Doe ik het nou allemaal DAAR voor?


 Tok, Tok ,Tok zeg; Was me dat even schrikken!Wat kwam daar nou uit dat eerste ei gekropen???
Een nat plakkerig ding....Had ik DAAR nou  21 lange dagen op zitten wachten???


 Tja...zeg nou zelf.....Moeders mooiste was het niet meteen...
MAAR.......

 KIJK NOU TOCH EENS!!!! TOKKETOK!
Dat droogt toch wel erg mooi op!
Mijn moederhart smelt van trotserigheid!!!

 Is dit niet het allermooiste kuiken wat je ooit gezien hebt??Kijk die prachtige bruine kleuren
En WAT een pientere blik! Die zal het nog weleens ver schoppen!
Misschien wel tot baas van het hele Hok!

 Ach -en kijk eens wat er na een paar uur OOK nog eens bij komt;
Wat een schattig kuikentje!!!
 Heb je ze ooit ZO mooi gezien???
En ze heeft zelfs dons op haar pootjes!
 Kijk nou WAT een schattig stel!

Tokketok- Kom eens vlug weer hier onder mamas vleugels..
nog eventjes wachten- Er zijn nog 2 eieren aan het tikken....en piepen...
Ben benieuwd!!!!

23 opmerkingen:

Antonia zei

Kan me voorstellen dat je supertrots bent, ze zijn prachtig! Groetjes Anja

Marina zei

Ben helemaal vertederd, keischattig!

Betsie zei

Wat schattig♥♥♥♥
Mooie foto's!

Kom Achterom zei

ooh wat zijn ze lief!!
Ik krijg direct de neiging om ze op een ganzenei te schilderen. Zou ik je foto mogen gebruiken??
Fijne dag
Yolanda

Weerspiegeling zei

aaaaaaaaaa, wat super super schattig!! Wat een leuke foto's zeg!
Geniet van het jonge grut.
Groetjes, Anita

Les Trois Jardins zei

Wat prachtig en wonderlijk is de natuur. Wat zul je daar van genieten, steeds maar weer naar kijken. Het is fascinerend om te volgen!
Ik geniet opnieuw van je meer dan prachtige foto's en zou willen dat ik dat ook kon. Nog geen geduld en tijd om een betere camera uit te proberen.
Heel mooi en wat zullen jullie een vrolijke Pasen hebben zo!
Groeten,

Jacoba

Mapi zei

Oh zo vertederend mooi !
Nieuw leven !
Heerlijk dat je dit zo van dichtbij mag meemaken.
Fijne donderdag !
Liefs
Mapi

Inka en André. zei

och,wat een plaatjes,mooi hoor,moeders heeft goed haar best gedaan,hoop dat er in het hertenkamp dit jaar ook wat kuikentjes zullen komen,altijd leuk,jong leven,fijne dag,ik ben benieuwd naar de andere,xxx.

De sfeer van ..... zei

Wat lief!!! Ooo als mijn dochter dit ziet.. die wil ook graag kuikentjes! Lief hoor! Ben benieuwd hoe de andere twee eruit zien!

Groeten van Petra

Dorothé zei

Wat een prachtige foto's van de schattige donsbolletjes.

Sas zei

Gefeliciteerd met je prachtige kuikens ... ze zien er geweldig uit!

tineke zei

wat een prachtige foto's!
super!

Sjonke's Kronkels zei

Zoooo snoezig!!!
Groetjes,
Marion

Jotili zei

Wat schattig!!!

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE KUIKENTJES!!

FIJNE WEEK,

MIRANDA

Ans zei

Ooooooh...wat een lieve donsjes.
En die kleuren.
Daar mag mamma Kip terecht trots op zijn...en nu dus de andere kuikjes nog.
En die laat je ons natuurlijk ook weer zien.
Ik wacht geduldig... .

Groetjes Ans

Musje zei

Wowww ik ben verliefd op ze,wat zijn ze super schattig,oh geweldig hoor dat je dit meemaakt van zo dichtbij,ik ga nog een keer je foto`s bekijken en nog een keer haha,fijne avond,liefs Joke.

La Maison en Wonderboom zei

OOOO Wat schattig, wat lief, dat donkere kuiken... zo snoezig.
En je krijgt er nog twee, wat een geweldig cadeau.

Liefs
Hermine

Margriet zei

Oooh, dit is echt mega-schattig!

Fluitenkruid zei

Ooooh ik wordt hier zo blij van...

Corine zei

Prachtige foto's/kuikens!
Groeten, Corine(THUIS)

aukjesatelier zei

Ooooh, wat schattig :D

Kleurrijk zei

Wat zijn ze lief!!!!!