IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 13 april 2011

tik, tik....wie ben ik?



He! Wat hoor ik daar!!!


 Horen jullie het ook????

 Tik, tik,tik...

 Tik , tik, ...piep, piep...

   En nog een tik , tik; Wie ben ik????

Ja ...dat wil ik na 21 dagen nu ook weleens weten!!!!
Ohhh...ik ben zo ongeduldig...
Vanmorgen vroeg verschenen de eerste barstjes in het ei...
Nu om 1400 uur de eerste piepjes n gaatjes- het is ook HEEL vermoeiend voor zo;n kuiken om met 1 eiertand een gaatje te maken.
Morgen is er vast meer te zien!

15 opmerkingen:

Inka en André. zei

Spannend,......en,ontzettend leuk,ik ben benieuwd naar de kuikentjes,.....fijne middag verder,leuk de foto`s.

Marina zei

Leuk he, we hebben er sinds kort 12. ik kijk uit naar die van jullie!

Corine zei

Wat een ontzettend leuke post..ik ben benieuwd..
Ik heb ook even het rondje door je tuin meegelopen, een heerlijke plek om volop te genieten!
Groeten, Corine(THUIS)

Kom Achterom zei

ooh wat leuk!! ik ben heel nieuwsgierig wat voor donsje daar uit komt.
fijne dag
Yolanda

Anna zei

super!!!!
gisteravond kwam ik bij ons broedende kipje kijken en toen zag ik zowaar 7 kleine zwarte donsjes rond lopen....wat is de wereld dan toch weer een stukje mooier hé?
onze eend moet nog een paar daagjes langer zitten...spannend hoor!!!

Dorothé zei

Ik ben net zo benieuwd als moeder kip!

Antonia zei

Superspannend, ik begrijp dat het voor jou ook een verrassing is! Prachtige tuinfoto's heb je geplaatst, je woont zo heerlijk. Tot morgen dan maar, groetjes Anja

Ans zei

We wachten geduldig af.
En ja,het is een gezwoeg voor zo'n klein ding om er uit te komen.

Groetjes Ans

wilmi zei

oh wat vreselijk spannend!!!
jongste wil heeel erg graag de volgende foto's zien!
(en ik ook natuurlijk!)

THE BLACK BARN zei

LEUK HÉ!!

IK HEB DE KUIKENS NU IN TUIN LOPEN.
ZO LEUK, AL DIE PLUIZEN BOLLETJES!!

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Home and Lifestyle zei

Een bevalling 'live'...wat spannend!!

Lieve groet, Ingrid

Saskia zei

Wat leuk,doet mij aan vroeger denken toen mijn ouders ook kippen hadden.
Ben benieuwd naar de kuikentjes.
Groetjes Saskia

~THEA~ zei

Dat lijkt me idd errug spannend!!

Leuk om dat zo dichtbij mee te maken!

Groetjes Thea♥

La Maison en Wonderboom zei

Spannend en ook ontroerend mooi!!!

Liefs
Hermine

Musje zei

Oh wauwwwww wat gaaf,heb deze posten gemist en de bloemen,super,liefs Joke.