IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 20 januari 2010

binnen tuintje





Omdat ik het buiten in  de tuin bezig zijn wel wat mis, haal ik de tuin maar naar binnen.

De helleborus(kerstroos) buiten is nog niet in bloei, maar deze uit de winkel WEL!
Ik weet nog wel dat ik ze ooit midden in de winter voor het eerst in een tuin zag en ik wist niet dat er een plant bestond met zulke mooie bloemen in de winter!
Prachtig!Ik heb er buiten nu 1 in het wit en paars.



Ook heb ik in een bakje met mos wat sneeuwklokbolletjes uit de tuin  gezet met een soort ijsbrokjes van glas...





de tulpen zijn helaas alweer uitgebloeid , dus de vaas op de schouw is gevuld met takken van de oude perenboom , wat wilgenkatjes-takken en zachtroze hyacinten...
Zo; ....kan ik genieten van mijn binnen tuintje!





7 opmerkingen:

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Prachtig zo'n binnen tuintje, leuk gemaakt !
Groet Thea

Mayflower zei

Hoi Sonja, heerlijk een beetje voorjaar in huis. Mooi die Helleborus, kun je die wel een tijdje goed houden binnen?
Je compositie van takken en hyacinthen vind ik ook prachtig.
Fijne avond en groetjes, Mea

Crea Annemieke zei

Het ziet er daar in dat poderhuisje heel erg gezellig uit....
Ik kijk hier eens goed en met vermaak rond....

Groetjes Annemieke

crealili zei

Je hebt het in je vingers hoor .....

marja visscher zei

Dag Fleur,
Leuk dat je je hebt aangemeld als volger. Gezellig! Ik denk wel dat we uit het zelfde hout gesneden zijn. Heerlijk genieten in een dijkhuis van de polder. Een mens kan zich toch niet beter wensen! Heb zojuist even je blog 'doorgeploegd'. Ziet er allemaal héél mooi uit. Aan je binnentuintje zie ik dat je al net zoveel zin in de lente hebt als ik. Vanmorgen heb ik even de tuindeuren van mijn werkkamer opengezet. Daar stond de zon op en uit de wind heb ik lekker in het zonnetje gezeten. Voelde echt bere-goed, hoor!
Dank je wel voor je bezoek en geniet van het weekend!
Lieve groet, Marja

Planthunter zei

Hello
Ok'm going to try to write in English too .beautiful flowers and nice deko greetings from Sandra

~*~ saskia ~*~ zei

Oooh, wat een mooi binnentuintje, heel leuk idee ook!

Een gezellige avond,

groeten van Saskia