IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 15 januari 2010

Paarse Tulpen !!


OP de markt kocht ik 5 bossen tulpen voor 5 euro!In mijn lievelingskleur; PAARS!
Daar kan je leuke dingen meedoen!Nu de sneeuw hier begint te smelten en alles wat druilerig en blubberig wordt, kan het binnen wel wat kleur gebruiken!
Vorig jaar had ik 2 witte tulpenvazen gekocht en hoewel ik er ook wel andere bloemen inzet, vind ik ze het leukst met tulpen,


De oude perentakken met bloemen vind ik mooi staan...
Ook nog bij mijn dochters wat tulpen gezet;Wel; mijn huis is al een beetje in lentestemming; nu buiten nog!
In de tuin zie iik de groene puntjes van sneeuwklokjes al!





2 opmerkingen:

crealili zei

Lieve Fleur, ik zie zoal dat je een heel gezellig huisje hebt, zo warm. Komt ook door de mensen die er wonen hé. Geniet maar van jou tulpjes en van je warme knusse huis. Ik zit nu ook lekker bij de kachel een beetje te niksen en te kijken naar jou leuke spulletjes. Nog een fijn weekend! Liliane

Mayflower zei

Hoi Fleur, wat leuk dat je bij me langs kwam en meedoet aan de Give Away, zo kom ik ook hier even langs, want ik kende je blog nog niet, maar ondanks dat je nog meer net bent begonnen, ziet het er heel mooi uit en wat een prachtig huis heb je en dan die locatie, geweldig, ik ga je volgen, want ik wil niets missen van je blog.
Lieve groet, Mea