IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

donderdag 14 januari 2010

gewoon ontzettend lief!


Kijk; dit vind ik nu ZO LIEF!...
Het begon zo.....ik had laatst het idee om voor ons oude huisje een oudhollands merklapje te borduren...
Zo'n mooi linnenlapje met rode letters en figuren erop geborduurd.Nu weet ik daar heel weinig van en zocht op internet wat info op.Zo kwam ik op de Blog van Liliane;
                                           http://lapjesditjesendatjes.blogspot.com/
Met heel veel info over oud borduurwerk.
In een mailtje vroeg ik haar wat ik het beste voor een soort linnen ,borduurgaren, en patronen kon gebruiken.

En zo kreeg ik deze week zomaar een pakje van haar met niet alleen een lapje en info, MAAR met allerlei mooie linnenlapjes, zelfs garen erbij, een mapje met naalden, heel veel stencils met patronen, een mooie kaart, en BOVENDIEN een prachtig door haar gemaakt merklapje als voorbeeld!!!

Ik was er beduusd van!
Nogmaals, lieve Liliane; HEEL erg bedankt hiervoor en ik denk dat je binnenkort een pakje terug kan verwachten!



Ik ga nu goed oefenen met een proeflapje en binnenkort aan een echt merklapje beginnen...

3 opmerkingen:

crealili zei

Fleur, ik heb dit heel graag gedaan en geniet er zelf natuurlijk het meest van als mensen blij zijn met wat ik hen stuur. Ik doe het gewoon graag, mensen aan het borduren krijgen. Ikzelf ben maar een gewone vrouw die graag handwerkt. Leuk dat je er zo van geniet. Dus nu is het aan jou hé. Groetjes en bedankt voor de mooie foto's en het artikeltje!
Liliane

Jeanny zei

Fleur, veel plezier met het mooie cadeau. Ben erg benieuwd naar het geborduurde resultaat.
Groetjes, Jeanny.

Sezoentje zei

Hoi Fleur, zelf woon ik bij Crealilli in de buurt en beschouw ik haar als een hele goede vriendin en dit herken ik wel van haar: met haar hele hart aan je gegeven. Zij heeft zo een grote liefde voor het borduren, dat steeds aanstekelijk werkt, en is zelf een echte schat.
Geniet van je gekregen spulletjes en hopelijk zien we snel een foto van je werkje.
Groetjes van Sonja