IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zaterdag 2 januari 2010

eerste schaatsers!

Vanmorgen toen ik wakker werd en naar buiten keek, zag ik dat er WEER een klein laagje sneeuw was gevallen.
Net genoeg om alles wit te maken en het er weer sprookjesachtig uit te laten zien...


Helemaal verbaasd was ik ,toen er sóchtends de eerste schaatsers langs kwamen;Ik wist niet dat het al kon; de Vaart is best breed en diep.

Het zijn wel de waaghalzen, die altijd als eersten gaan, dus zelf durf ik er nog niet op....maar wie weet van de week?


In ieder geval is het erg leuk om vanuit het raam de schaatsers langs te zien( en horen) langskomen!

2 opmerkingen:

Planthunter zei

Hallo
sehr schöne Bilder....hoffe das Eis hält....LG Sandra

L. zei

Wat een mooie winterse plaatjes.
Maar ik vraag me inderdaad af of het al zo verstandig is, je zult maar door het ijs zakken...
Het vriest waarschijnlijk nog wel even door, dus je komt vast zelf ook nog wel op de schaats!

groetjes,
Lilian