IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

zondag 10 januari 2010

zondag-schaatsdag


Ja hoor; Veel mensen kwamen vandaag  hier bij de vaart kijken of er geschaatst kon worden.
Helaas net voor ons huis is het ijs erg gebobbeld en is het meer klunen dan schaatsen, maar verder op is het ijs prima!
Zoon en man gingen het ook proberen....hij past nu zelfs de schaatsen van zijn vader...wat groeien die pubers toch snel...
Ik ben natuurlijk de zeurkous die naroept; heb je je muts en handschoenen?Doe je hemd in je broek!
pas op voor de wakken , hoor!  etc.
En weg zijn ze......








De koek en zopie deed ook goede zaken....


Je kunt niet JONG genoeg beginnen met leren schaatsen!

4 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Wat een gezellige huisjes staan daar aan de dijk, ik zie me daar als oudje helemaal zitten de hele dag voor het raam in een oude oorfauteuil :-)

Planthunter zei

Hallo
Was für ein Wintervergnügen.Gruss Sandra

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Ik kan helemaal niet schaatsen, als kind nooit geleerd !
We woonden tegenover de school en daar kon je zo lekker met de slee een bult afglijden en daar speelden alle kinderen uit de buurt.
Groet Thea

Marianne zei

gezellig wonen zo aan het water. En dan zo van huis uit schaatsen aan en de vaart op lijkt me super!
groetjes, Marianne