IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

woensdag 24 februari 2010

lentebloemen



Lentebloemen; kan er geen genoeg van krijgen.....zal ook nu geen rozen of zonnebloemen ofzo kopen...
Ik hou altijd het meeste van bloemen uit het seizoen.


Ranonkels en hyacinten



Narcissen

Tulpen in de tulpenvaas





En jara in haar mandje...

slaat nergens op  ,maar toen ik foto's aan het maken was en ze er zo mooi bij lag, moest ze er ook aan geloven....

Oja; Ik heb ook nog een award gekregen....de eerste!
Bedankt hoor!
gekregen van ;
Weet alleen nog niet zo goed wat ik verder moet doen....?
Heb nog nooit zoiets gehad en gedaan....
zie wel vaak op andere blogs staan; liever GEEN award.
nou ja ; de eerste is altijd leuk en een teken dat iemand dit blog dus leuk vindt.

5 opmerkingen:

wilmi zei

prachtig boeket! Ik zag vanmorgen ook zonnebloemen in de winkel, snap niet waar die nu vandaan komen? Inderdaad, alles op zijn tijd! En wat een mooie poes, wat is die staart mooi gedrapeerd zeg, alsof het voor de foto is..
groetjes,
Wilmi

nieneke zei

Wat mooi he, die voorjaarsbloemen! Meestal koop ik gewoon mijn bloemen bij de supermarkt (ik hou niet van boeketten, maar gewoon de "losse"versie) Van de week waren de rozen in de aanbieding, maar het "voegde" toch niet helemaal...Ben het dus helemaal met je eens. Je hebt een prachtig boeket staan! En die tulpenvaas..ben er ook verslingerd aan!
Lieve groet, Nieneke

Granny's Place zei

Gefeliciteerd met je award en geniet lekker van je bloemen, groetjes Madelon

La Maison zei

Wat heerlijk die voorjaarsbloemen en ze staan echt prachtig bij je.
gefeliciteerd met je award, ik kreeg dezelfde. Je mag hem volgens mij aan 4 anderen geven. of niet. Waar hij uiteindelijk vandaan komt weet ik niet.

Groetjes

Hermine

Musje zei

Prachtige bloemen en het witte hartje vind ik zo geweldig en Jara in der mand,oh oh wat een eigenwijsje,lieve groet Joke.