IN DE POLDER

IN DE POLDER
IN DE POLDER

vrijdag 26 februari 2010

vriend of vijand?

Nu het ijs in de sloot gesmolten is, zwemt er weer van alles langs; eenden al op zoek naar een goede nestplek, waterhoentjes die elkaar voortdurend wegjagen en af en toe een zwaan.
Jara bekijkt dit altijd op veilige afstand; een vogeltje durft ze wel te pakken(helaas;ondanks haar belletje),
maar zo'n eend of een zwaan lijkt haar toch wel ERG groot.
Vandaag bleef ze echter wel heel  DICHTBIJ zitten....de zwaan begon te blazen, jara deed een stapje terug en beiden bekeken elkaar.....en lieten elkaar met rust.  PFF...Gelukkig...





ZO....Ik laat me niet verjagen uit mijn eigen tuin hoor!

Nog even een zonnetje en de sneeuwklokjes zullen bloeien!

11 opmerkingen:

Madelief zei

Hoi Yolanda,

Wat wonen jullie toch mooi. Prachtige nieuwe foto als header! Mooi ook de sneeuwklokjes in de tuin.

Fijne dag!

Lieve groet, Madelief

wilmi zei

Mooie foto bovenaan inderdaad! Waar is die vanaf genomen, een toren ofzo?
En die poes van jullie heeft gelijk, je territorium, dat moet je verdedigen!

Oma Nijn's Country Huis zei

wat een mooie blogfoto heb je.en je poes, groot gelijk hoor,niet laten wegjagen,maar zo krijg je wel mooie foto's.maar ze zal heus nog wel eens in de cliens komen,vooral als ze jongen krijgen.lieve groetjes oma nijn

Franse Lelie zei

Wat een schitterende foto in je header! Zwanen zijn wel erg mooi, al kom ik ook nooit te dicht bij. Groetjes Jolanda

La Maison zei

Prachtige foto's heb je gemaakt en je blog ziet er al heerlijk zomers uit.
Jullie Kat is wel een beauty moet je haar vaak borstelen?

Een zonnig weekend,

Hermine

Granny's Place zei

Ik was je huis kwijt met de nieuwe header maar wel een prachtige foto!!! En Jara is dat een Main Coon of niet?
Groetjes Madelon

bellavien zei

Wat super, dat je dit op beeld kreeg, een zwaan en een poes, tjaaa is ook wel erg hoog gegrepen van Jara :) Maar dapper en moedig dat is ze wel kan niet anders zeggen. Ik durf echt niet zo dicht bij een zwaan te komen.

lieve groet van Bellavien

Eveline Mus zei

oh geweldig wat een leuke serie.
Hoe blaas je de aftocht zonder gezichtsverlies te lijden.
En wat een prachtige kat is Jara.

Antonia zei

Wat een heerlijke foto's. En Jara is prachtig! Fijne zondag, groetjes Anja

Roelien zei

Mooie foto´s! Leuk om hier te lezen..groet Roelien

Musje zei

Hoi Fleur dank je voor je lieve reactie op mijn blog,wat een geweldige foto`s heb je gemaakt van Jara en de zwaan en grappig,ze blijft lekker liggen en de sneeuwklokjes,wow,ik ben dol op sneeuwklokjes,helaas moet ik ze hier weer opnieuw verzamelen,ze zijn ook zo leuk in een klein glaasje,ik knipte dan uit ieder polleke een paar bloemetjes,fijne week,lieve groet Joke.